Tony Conrad, sipërmarrës dhe investitor nga San Francisco konfirmohet në Spark.me


Skuadra organizatore e Spark.me, një nga konferencat më të mëdha të marketingut/internetit në Europën Juglindore e cila do të mbahet më 28-29 Maj në Budva të Malit të Zi, sapo ka konfirmuar një spiker të ri në Spark.me- Tony Conrad, një sipërmarrës serial dhe investitor nga San Francisco.

Tony Conrad është bashkëthemelues dhe CEO i about.me (blerë nga AOL në Dhjetor 2010 dhe më pas e riblerë sërish nga themeluesit në Shkurt 2013), platformёs sё prezantimit të identitetit personal online. Ai është gjithashtu një Partner Themelues ‘Venture’ në True Ventures (një firmë ‘venture’ e kapitaleve private e cila investon në hapat e hershëm të startupeve teknologjike), ku ka rastin të punojë me themeluesë jashtëzakonisht të talentuar nga kompani si Automattic (WordPress.com), MarkerBot, Blue Bottle Coffee, CONNECTIFIER, Glowforge, HODINKEE, Highr Fidelity, Typekit, Pluralsight & GrowthHackers.

Tony-Conrad-sipërmarrës-dhe-investitor-nga-San-Francisco-businessmag

Tony është një investitor në Automattic, Slack, Lowercase Capital, Ne Timeas (Flour+Water, Trick Dog, Salumeria, Central Kitchen), Samovar dhe August. Ai është pjesëtar bordi i Tony Hawk Foundation (e cila ndihmon në ndërtimin e mbi 400 parqeve të skateboarding në të gjithë shtetet e Bashkuara të Amerikës, dhe mbështet projekte në fushat me të ardhura të ulëta dhe ndihmon fëmijët e paprivilegjuar), një këshillues i Noise Pop në San Francisco (e cila përkrah muzikën dhe kulturën e pavarur dhe premiera e muzikës indie dhe festivalit të arteve Bay Area) dhe një T4O National Co-Chair of Technology për Obamën (që punon për përmirësimin e komunitetin tё gjërë të teknologjisë në mbështetje të rizgjedhjes së Presidentit nëpërmjet dhurimit në kohë, talent dhe para).

Më parë, Tony ka qenë bashkëthemelues dhe CEO i Sphere (blerë nga AOL në Prill, 2008). Përveç kësaj, Tony ka menaxhuar investimet në Typekit (blerë nga Adobe), Milk (blerë nga Google), OnTheAir (blerë nga Yahoo), Post Communications (NASDAQ: NTVS), QuinStreet (NASDAQ: QNST), Danger (blerë nga Microsoft), Sabrix (blerë nga Thompson Reuters), Stonyfield Farms (blerë nga Grupi Danone), TAGGED (WeGame), Oddpost (blerë nga Yahoo), Iconoculture, MusicNow (blerë nga Circuit City), Centive (blerë nga Xacltly). Më herët gjatë karrierës së tij, Tony shpenzoi 9 vite jashtë vendit duke punuar në Indi, Francë dhe Indonezi me Grupin Danone (një nga komopanitë ushqimore lider në botë), duke u fokusuar në mundësitë e zgjerimit të brandit nëpërmjet shkrirjeve dhe blerjeve në Azinë Juglindore.

Tony-Conrad-sipërmarrës-dhe-investitor-nga-San-Francisco-businessmag

Mё shumё se 400 veta nga 17 vende tё botёs janё rresgjistruar pёr Spark.me. Çmimi i plotë i biletës është 250€, ose 70€ në rastin e një bilete studentore. Biletat mund të transferohen më pas te një person tjetër (“emri ndryshon”), por shuma nuk ripaguhet. Biletat e studentëve janë të disponueshme për personat që janë ende në vitet e studimit, të sapodiplomuarit dhe studentët e PhD deri në 27 vjeç, dhe për ata që do të diplomohen deri në janar 2016. Biletat e Spark.me janëtë vlefshme në faqen zyrtare të konferencës, në www.spark.me.

Spark.me është një nga konferencat më të rëndësishme të Internetit dhe Marketingut që mbahen në Europën Juglindore. Kjo konferencë do të mbahet në datat 28-29 Maj 2016, në Hotel Mediteran, Budva, Mal i Zi. Ky event është zhvilluar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që merret me mbarëvajtjen e domain-it kombëtar malazez-.ME. Spark.me sjell historitë më të reja teknologjike, modele biznesi inovative, strategji për rritjen e kompanive teknologjike dhe liderë në botën e biznesit, sipërmarrjes, teknologjisë dhe startup-eve.

*T4O- tools for technologically enhanced education: mjete pёr pёrmirёsimin e arsimimit nёpёrmjet teknologjisё

 

/Business Mag

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale