Themeluesi i Twitter: rrjetet sociale krijojnë varësi

rrjetet sociale krijojnë varësi

Rrjetet sociale si Twitter dhe Facebook mund të krijojnë varësi. Kjo është pohuar nga vetë themeluesi i njërit prej tyre, Jack Dorsey.

Dorsye i bëri këto komente gjatë seancës dëgjimore përpara Komitetit të Gjyqësorit të Senatit, në fokusin e të cilës ishin çështjet e menaxhimit të përmbajtjes dhe zgjedhjet për këtë vit nga dy drejtuesit e platformave më të mëdha sociale në botë.

Dorsey dhe drejtuesi i Facebook, Mark Zuckerberg u morën në pyetje nga senatori Lindsey Graham, i cili deshi të dinte nëse rrjetet që ata kanë ngritur kanë aftësinë të krijojnë varësi për përdoruesit. Zuckerberg iu shmang një përgjigje të drejtpërdrejtë, duke argumentuar se për diçka të tillë nuk ka ende një konkluzion të saktë. Por Dorsey beson të kundërtën.

“Unë mendoj se, si çdo gjë tjetër, edhe këto mjete mund të krijojnë varësi,” tha ai. “Ne duhet të jemi të vetëdijshëm për këtë, ta pranojmë dhe të sigurohemi që po i bëjmë klientët tanë të ndërgjegjshëm për modelet më të mira të përdorimit. Sa më shumë informacion aq më mirë këtu”, theksoi ai.

Lexo: Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet

Zuckerberg ka deklaruar nga ana tjetër se nuk ka parë ndonjë kërkim të brendshëm që të theksojë se Facebook krijon varësi tek përdoruesit.

“Për çfarë kam parë, kjo nuk është përfshirëse dhe pjesa më e madhe e kërkimeve tregojnë se shumica e njerëzve nuk perceptojnë dhe nuk kanë përjetuar këto shërbime sikur krijojnë varësi. Por, mendoj se njerëzve duhet t’u jepen mjete kontrolli për t’i ndihmuar ata të menaxhojnë përvojat e tyre, dhe kjo është dicka ku jemi shumë të fokusuar”.

Businessinsider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale