Spontechnaity: Si teknologjia do të drejtojë udhëtimet

Ndërsa sjellja e udhëtimit është ndikuar shumë nga pandemia, e ardhmja e udhëtimit paraqitet ndritshme. Ne po ndryshojmë mënyrën se si e shikojmë botën dhe si e eksplorojmë atë, duke zgjedhur kujtimet ndaj kilometrave dhe duke kërkuar lumturinë në lidhje kuptimplota.

Ne jemi duke u zhvilluar në një lloj të ri udhëtarësh, duke përdorur teknologjinë për të rifituar spontanitetin, besimin dhe për të na ndihmuar të udhëtojmë të sigurt dhe me përgjegjësi.

Siguria e para

Më shumë se gjysma (64%) e udhëtarëve pajtohen që teknologjia do të luajë një rol kryesor në kontrollimin e rreziqeve shëndetësore gjatë udhëtimit. Kur bëhet fjalë për akomodimet, 63% e udhëtarëve globalë besojnë ndërtesat do të duhet të përdorin teknologjitë më të fundit për t’i bërë ata të ndjehen të sigurt.

Qëndroni fleksibël

Fleksibiliteti është duke u bërë gjithnjë e më i rëndësishëm, me më shumë se gjysmën (53%) e endacakëve globale që dëshirojnë mundësi teknike të përshtatshme për të bërë rezervime restorantesh në minutën e fundit. Pothuajse një e katërta (21%) e udhëtarëve gjithashtu duan më shumë makina vetë-shërbimi në vend të sporteleve të biletave për të lëvizur nëpër stacione dhe aeroporte më shpejt dhe për të minimizuar kontaktin njerëzor.

LEXO: Singapor: Si ndikojnë inovacioni dhe teknologjia në rimëkëmbjen e ekonomisë

Këtë herë është personale

Teknologjia ofron mundësi të pafundme për të na ndihmuar të gjejmë atë që po kërkojmë në mënyrë më efikase. Kjo është arsyeja pse më shumë se gjysma (55%) e udhëtarëve janë të ngazëllyer për potencialin e teknologjisë për të personalizuar më tej përvojat e tyre të udhëtimit në të ardhmen e afërt. Rëndësia e saj do të vazhdojë të rritet ndërsa teknologjia vazhdon të tregojë vlerën e saj, duke u bërë gjithnjë e më e integruar në përvojat tona personale të udhëtimit.

Teknologjia udhëton shpejt

Risitë teknologjike, përfshirë përvojat e përmirësuara në internet, duket se do të ndikojnë më tej në sjelljen tonë si udhëtar në të ardhmen. Mbi një e treta (36%) e komunitetit tonë të udhëtimit thotë se ata do të ndiheshin më rehat duke vizituar një destinacion ku nuk kanë qenë kurrë në qoftë se mund të vizitonin më parë këtë destinacion duke përdorur realitetin virtual.

E vërteta supreme mbizotëron

Ndërsa llojet e reja të mediave dhe përvojat në internet ndihmojnë udhëtarët të kenë një vështrim të shkurtër për atë që destinacionet e reja kanë për të ofruar, përvojat virtuale nuk do të zëvendësojnë eksperiencën e vërtetë. Vetëm 30% e udhëtarëve presin të marrin pjesë në përvoja më virtuale ose në internet ofruara  nga atraksionet turistike, ture lokale dhe seminare, duke provuar që ndërsa teknologjia na sjell më shumë komoditet, personalizim dhe qetësi mendore, ajo nuk do të zëvendësojë realitetin e eksplorimit personalisht të botës.

BOOKING

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale