Të bëhesh miliarder nga gabimet gramatikore. Kjo është historia e themeluesve të Grammarly - Business Magazine Albania

Të bëhesh miliarder nga gabimet gramatikore. Kjo është historia e themeluesve të Grammarly

Grammarly

Mësuesit tuaj ndoshta ju kanë thënë se gramatika është e rëndësishme, por a ua përmendën se mund t’ju bëjë miliarder?

Një raund investimi prej 200 milionë dollarësh i shpallur javën e kaluar nga mjeti popullor i kontrollit gramatikor Grammarly jo vetëm që e rriti vlerën e kompanisë në 13 miliardë dollarë, por bëri miliarderë dy prej themeluesve të saj: Max Lytvyn dhe Alex Shevchenko. Sipërmarrësit me origjinë ukrainase, të cilët filluan asistentin e shkrimit të automatizuar në 2009 me ndihmën e programuesit Dmytro Lider, tani kanë vlerë të paktën 4 miliardë dollarë secili falë financimit të fundit, vlerëson Forbes.

Rreth 22% e Grammarly është në pronësi të investitorëve të përfshirë në dy raundet e financimit të tij në 2019 dhe 2021, sipas të dhënave të mbledhura nga Pitchbook. Ndërkohë, Lider, bashkëthemeluesi i tretë, mban vetëm 1% aksione. Kjo i lë Lytvyn dhe Shevchenko me rreth 35% secilit të kapitalit të Grammarly, me vlerë afërsisht 4 miliardë dollarë secili.

Grammarly kundërshton vlerësimet e Forbes, por nuk ka ofruar asnjë provë për të mbështetur një vlerësim të ndryshëm të bashkëthemeluesve të tij. “Grammarly është një kompani private dhe nuk zbulon shpërndarjen apo shifrat e pronësisë së kompanisë”, tha në një email kreu i komunikimit të kompanisë Senka Hadzimuratovic.

Lexoni: Silvana Kulla duhet të marrë avionin për të mbërritur në zyrë

Kompania me bazë në San Francisko u lançua më shumë se një dekadë më parë me emrin e braktisur shpejt Sentenceworks si një produkt i bazuar në abonim që synon të ndihmojë studentët me gramatikën dhe drejtshkrimin e tyre. Që atëherë, ai është larguar nga fokusi i tij i vetëm në arsim dhe ka hapur akses në kontrolluesin e tij të gramatikës të drejtuar nga inteligjenca, i cili mund të përdoret për të eleminuar lehtësisht gabimet në email, dokumente dhe më shumë. Kompania ka lëshuar gjithashtu produkte spin-off si Grammarly for Business, një botim i kontrolluesit të gramatikës për përdorim korporativ, i cili krenohet me klientë të mëdhenj si Zoom, Cisco, Dell dhe Expedia.

Produkti kryesor i Grammary ka qenë gjerësisht i disponueshëm nën një model freemium që nga viti 2015, me opsionin për të blerë versione të përmirësuara për çmime që variojnë nga 12 deri në 30 dollarë në muaj. Sot, kompania pretendon të arrijë 30 milionë njerëz çdo ditë përmes operacioneve të saj në 500,000 aplikacione dhe faqe interneti, duke përfshirë aplikacionet e email-ve, shfletuesit e shumtë të internetit, mediat sociale dhe Microsoft Word.

Kjo nuk është kompania e vetme që Lytvyn dhe Shevchenko kanë filluar së bashku. Dyshja, të cilët u takuan ndërsa ndiqnin Universitetin Ndërkombëtar të Krishterë në Ukrainë, thonë se ideja për Grammarly erdhi në të vërtetë nga sipërmarrja e tyre e mëparshme, MyDropBox, e cila daton që nga ditët e tyre të kolegjit. “Ne kishim ndërtuar një produkt për të ndihmuar në mbajtjen e plagjiaturës nga shkrimet e studentëve,” shkroi Lyvtyn në një postim në blog në mars. “Kjo na bëri të bëjmë një pyetje serioze themelore: Pse njerëzit zgjedhin të bëjnë plagjiaturë në radhë të parë? A mund të ishte se ata e kishin të vështirë të komunikonin atë që donin të thoshin me zërin e tyre?”

MyDropBox u ble nga kompania e teknologjisë arsimore Blackboard. Duket se bashkë-themeluesit mund të jetojnë ende në Vankuver dhe nuk është e qartë nëse të dy burrat kanë fituar nënshtetësinë në SHBA ose Kanada. Grammarly ka zyra në San Francisko, Vankuver dhe Kiev, Ukrainë.

Përpara raundit më të fundit, Grammarly mblodhi 90 milionë dollarë nga investitorët me një vlerësim prej 1 miliard dollarësh në tetor 2019. Ky raund u drejtua nga General Catalyst dhe përfshiu pjesëmarrjen nga IVP, ndër të tjera. Financimi i ri solli investitorë të rinj, duke përfshirë Baillie Gifford dhe BlackRock.

/Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0