Stilisti Pier Cardin vdes në moshën 98 vjeç duke lënë pas një ndikim global në modë

Stilisti Pierre Cardin vdiq në moshën 98 vjeçare. Prej më shumë se shtatë dekadash në mode, ai i solli format gjeometrike në alta moda dhe vuri emrin e tij në gjithçka, nga veshjet te mobiljet, parfumi dhe aksesorë si stilolapsat.

Akademia Franceze e Arteve të Bukura ka shkruar se, “Është me trishtim të madh që anëtarët e Akademisë së Arteve të Bukura njoftojnë vdekjen e anëtarit të tyre Pierre Cardin”.

Cardin vdiq në një spital në Neuilly në perëndim të Parisit, i tha familja e tij Agence France-Presse.

Djali i një tregtari të pasur të verës, Cardin lindi pranë Venedikut më 2 korrik 1922. Ai dhe familja e tij u transferuan në Francë në moshën 2 vjeçare. Cardin ishte vetëm 14 vjeç kur filloi si një nxënës rrobaqepës. Në moshën 23 vjeçare ai u transferua në Paris, ku studioi arkitekturë dhe punoi me shtëpinë e modës “Paquin”, më vonë me Elsa Schiaparelli. Në Paris, ai u takua me regjisorin e filmit Jean Cocteau dhe ndihmoi në hartimin e maskave dhe kostumeve për filmin e vitit 1946 “La Belle et La Bete”.

Lexo: Koleksioni i parë i modës në botë krijuar nëpërmjet një smartfoni

Ai u zhvendos në Christian Dior në 1946, duke punuar si një modelues në modën femërore “Neë Look” të pas Luftës së Dytë Botërore. Pas 4 vitesh hapi shtëpinë e tij të modës, duke modeluar kostume për teatër.

Në 1957 ai udhëtoi drejt Japonisë,duke u bërë një nga dizenjuesit e parë europian që eksplorontë ndikimin aziatik. Po atë vit, ai hapi një tjetër dyqan në Paris, kësaj radhe për burra dhe e quajti Adam, duke sjellë lidhëse me ngjyra dhe bluza të printuara.

“Para meje, asnjë design nuk ka bërë veshje për burra, përjashtuar rrobaqepësit”, tha Cardin në një intervisë të vitit 2009. “Sot imazhi I dizenjuesve është më shumë i fokusuar tek burrat se te gratë, mirë apo keq. Kështu, unë isha mirë 40, 50 vite më parë”.

“Para meje, asnjë design nuk ka bërë veshje për burra, përjashtuar rrobaqepësit”, tha Cardin në një intervisë të vitit 2009. “Sot imazhi i dizenjuesve është më shumë I fokusuar tek burrat se te gratë, mirë apo keq. Kështu, unë isha mirë 40, 50 vite më parë”.

Stilimet e tij janë veshur nga emrat më të njohur si: Eva Peron, Rita Hayworth, Elizabeth Taylor, Brigitte Bardot, Jeanne Moreau, Mia Farrow dhe Jacqueline Kennedy.

CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale