Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde - Business Magazine Albania

Startup-et me emra unikë marrin më shumë fonde


Ndërsa të paturit një produkt të shkëlqyer nuk është mjaft e vështirë: Një studim i publikuar në revistën akademike Venture Capital ka zbuluar se emri i një Startup-i mund të ndikojë seriozisht se si një kompani perceptohet nga ana e investitorëve.

Emrat, të cilët shqiptohet lehtësisht, të tilla si Uber dhe Lyft, janë më të preferuar nga investitorët në të gjitha fazat. Ata kanë tendencë për t’u ofruar më shumë para, qoftë përmes financimeve, investitorëve ëngjëj, VC-ve ose investitorëve të IPO.

Veçantia është gjithashtu virtyt, por vetëm me investitorët në fazën e hershme. Studimi zbuloi se kur dihet shumë pak për një kompani në fazat e hershme, emrat unikë japin përshtypjen se ka diçka të veçantë për kompaninë.

Emrat e vështira “për shkak të kureshtjes së mosnjohjes dhe krijimit të një perceptimi të risisë së lartë, vlerësohen nga këta investitorë në fillim“, sipas studimit.

Por mos vazhdoni të regjistroheni me këtë URL të pakuptueshme: Risia mbaron në fazat e mëvonshme, kur emrat unikë mund t’i bëjnë investuesit të ndihen të pakëndshëm.

Mendoni për kompanitë e mbyllura tashmë si Xobni, e cila u ble në vitin 2013 nga Yahoo për 60 milionë dollarë. Pastaj ka startup-e të tjera që tashmë nuk funksionojnë më si Oooooc dhe Bawte.

Nuk ka asnjë përfitim për të patur një emër unik në fazat e mëvonshme, sipas studimit. Investitorët shikojnë një kompani, pasi ajo është provuar se ka sukses, kështu që gjuhësia ka më pak ndikim në rezultatet e financimit.

Këto rezultate erdhën nga hulumtuesit në shkollat e biznesit në Stony Brook University, Universiteti Drexel dhe Universiteti Villanova, të cilët kryen një studim me dy pjesë që analizuan se si emrat ndikojnë në financim. Në pjesën e parë, hulumtimet shikuan 131 projekte të financuara nga turma. Në studimin e dytë, hulumtimet analizuan 1681 IPO.

burimi: BInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0