Spark.me prezanton folësit e radhës: Jon Burkhart, Dave Birss dhe Matt Desmier


Spark.me, një nga konferencat më të rëndësishme të biznesit / internetit në Europën Juglindore, do të mbahet në datat 26-27 Maj, 2017, në Hotel Mediteran, në qytetin bregdetar të Budvës, Mali i Zi. Këtë vit, Spark.me ka përgatitur diçka të re – një ditë shtesë për workshop-et e marketingut dhe startup-et më 25 Maj, të cilat janë plotësisht falas për ata që kanë biletën e konferencës. Konferenca është organizuar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që është në ngarkim të domain-it kombëtar të internetit të Malit të Zi – .ME.

Jon Burkhart

Spark.meNjë folës kryesor i vlerësuar me disa çmime, strateg i përmbajtjes dhe bashkautor i librit “Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising”.
Përveçse drejton kompaninë e konsulencës së marketingut TBC Global, Jon zhvillon lojëra interaktive që rrisin dhe amplifikojnë marketingun e përmbajtjes.

Jon jeton në Londër, por është konsulent dhe folës në të gjithë botën. Ai është pjesë e bordit të konferencës më të madhe të inovacionit në botë “South by Southwest Interactive” (SXSW) si dhe SEAT (Sports and Entertainment Alliance in Technology). Punën e tij mund ta gjeni tek Fast Company apo The Guardian.

 

Dave Birss

Dave ka një mision të veçantë: të eleminojë të gjithë “fjalët e kota” që qarkullojnë rreth fushës së krijimtarisë dhe atë të inovacionit.

Ai ka qenë folës në AllWeb Albania, konferencën e marketingut dixhital të organizuar në Tetor të vitit 2016.

Gjatë këtij viti, ai së bashku me Soon Yu publikuan librin “Iconic Advantage”, një libër që tregon se si disa nga kompanitë më të suksesshme në botë e përdorin inovacionin për të ndërtuar markat e tyre.

Ju gjithashtu mund ta gjeni Dave duke organizuar workshop-e në të gjithë botën. Ai punon me organizata të të gjitha madhësive – që nga startupet deri tek qeveritë – për t’i ndihmuar ata, që të gjejnë më shumë mundësi dhe të zhvillohen më tej. Dave është themeluesi i Additive, një kompani konsulence dixhitale me bazë në Londër, e cila organizon workshop-e për marka dhe agjenci, të tilla si Google, BBC, ESI Media, Sky, Drum dhe shumë të tjera.

Më parë në karrierën e tij, Dave ka qenë drejtor kreativ i disa prej agjencive më të mira reklamuese në Londër, duke përfshirë OgilvyOne, Poke dhe McCann Worldgroup.

Matt Desmier

Një strateg që punon me markat dhe organizatat për t’i ndihmuar ato për të marrë vendime të mëdha.

Duke qenë fillimisht i trajnuar si dizajner (para se të kuptonte se talentet e tij ndodheshin diku tjetër), Matt ka një qasje ndryshe të të menduarit, duke i ndihmuar bizneset që të kuptojnë pozicionimin dhe mesazhet e tyre dhe si mund ta motivojnë audiencën.

Nëpërmjet agjencisë së tij “Wise Old Uncle”, Desmier dhe ekipi i tij kanë punuar me disa organizata të mëdha, duke përfshirë këtu platformën më të madhe të crowdfunding në Mbretërinë e Bashkuar, kompaninë më të madhe të sigurimeve në Mbretërinë e Bashkuar dhe një kompani tjetër globale, duke i ndihmuar në hartimin e planit për teknologjinë, rritjen e audiencës së tyre dhe zhvillimin e produkteve dhe shërbimeve të përshtatshme për shekullin 21.

Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative, modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Ju mund të gjeni më shumë informacion në lidhje me konferencën në faqen zyrtare të Spark.me, në faqen në Facebook, në Twitter dhe në Instagram.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale