Njihuni me folësit e konferencës së marketingut dixhital “ALLWEB”!


Konferenca e parë dedikuar marketingut dixhital në Maqedoni “ALLWEB”, pas 4 vitesh organizim në Shkup, Maqedoni, në 20 Tetor 2016 do të jetë e pranishme në Tiranë.

Për ata që nuk e njohin kjo Konferencë është e organizuar në një ditë, nga ora 09:00 – 18:00, dhe mbledh brenda saj folës të njohur ndërkombëtarisht, nga bota dhe rajoni. Formati i konferencës përbëhet nga prezantime dinamike, ritëm i shpejtë, larmi tematikash dhe panele në të cilat trajtohen e tashmja dhe e ardhmja e komunikimeve dixhitale dhe zgjidhjeve inovative.

erik-meijer-allweb-businessmag

Erik Meijer ka eksperiencë të gjerë në shitje, zhvillimin dhe strategjinë e biznesit dhe në procesin e biznesit duke përdorur metodologji avantazhuese; duke adresuar kostot, shkallëzimin dhe çështjet e kapaciteteve inovuese (platforma/ API/ modele të reja biznesi); gjithashtu duke punuar përtej oqeanit për të depërtuar në tregje të reja; duke unifikuar njerëz, procese dhe teknologji.

Në Deutsche Telekom ai është përgjegjës për transformimin dixhital/ modelet e reja të biznesit për Platformën e Shpërndarjes së Shërbimit globale (Service Delivery Platform) në Menaxhimin e Aksesit; në zemrën e strategjisë së re të Telekomit ‘Easy to Partner’.

Ai e nisi karrierën e tij në një startup të një profili të lartë të MIT dhe më pas themeloi kompaninë e tij me shpërndarjen e projekteve shumëvjeçare të një profili të lartë për klientët globalë në EMEA, Azi dhe Shtetet e Bashkuara, para se t’i bashkohej Deutsche Telekom.

Erik mban një diplomë në Administrim Biznesi dhe një master shkencor, të kompletuar me edukimin në IMD, Harvard, MIT, CEIBS dhe në Financë. Ai flet rrjedhshëm 4 gjuhë.

dave-birss1-allweb-businessmagDave Birss është një njeri në mision. Ai shpenzoi një pjesë të madhe të karrierës së tij si Drejtori Kreativ i disa prej agjencive më të mëdha dhe të mira të Mbretërisë së Bashkuar, duke përfshirë OgilvyOne, Mçann Worldgroup dhe Poke. Tani ai fokusohet në demistifikimin e kreativitetit për të ndihmuar individët të mësojnë aftësi të reja dhe kompanitë të përdorin të menduarin e freskët për të arritur rezultate më të mira.

Fjalimet e tij në publik fokusohen që të ndihmojnë kompanitë të thurin kreativitetin me kulturën e tyre dhe t’u tregojnë atyre se si ta aplikojnë atë për të zgjidhur problemet reale të biznesit.

Qasja e Dave drejtohet në krijimin e niveleve më të larta të angazhimit të stafit, një kulture më inovative, ide të freskëta praktike dhe një vizion të fortë lidershipi. Kjo mund të ndihmojë çdo kompani të diferencojë veten e tyre në një treg të populluar duke ofruar vlera unike për konsumatorët.

Si një mendimtar i respektuar në fushën e kreativitetit dhe inovacionit, opinionet e Dave kanë qenë publikuar në libra, revista dhe gazeta. Ai është redaktor për ‘The Drum’- faqen zyrtare dhe revistën më popullore të Europës për marketingun. Në 2012-n ai publikoi një “Një Guidë e Përdoresit drejt Mendjes Kreative”.
Audiencat i lënë sesionet e Dave me këndvështrime të reja për kreativitetin. Më e rëndësishmja është se ata largohen duke kuptuar se kreativiteti nuk është një proces mistik, është një aftësi praktike, e cila duhet të mbillet në organizata dhe të përdoret për t’i shtuar vlerë të vërtetë biznesit.

miroslav-varga-allweb-businessmag

Miroslav Varga, specialist i motorrit të kërkimit dhe i reklamimit online, me njohuri të thella të ‘AdWords’ të Google. Spiker i TEDx, multilingual, me eksperiencë dhe i specilaizuar në optimizimin e llogarive, analizat statistikore dhe minimin e të dhënave.

Flet rrjedhshëm kroacisht, gjermanisht dhe anglisht.

Trajnues i çertifikuar për Google ‘AdWords’-GCT dhe lektor i marketingut online në shkolla dhe institucione të ndryshme. I ndershëm, gazmor dhe njeri i ngrohtë me shumë interesa. Njihet si i vetmi trajner i çertifikuar për Google ‘AdWords’ dhe gjyshi i GAIQ në rajon.

 

 

AllWeb është Konferenca e parë e Marketingut Dixhital në Tiranë. Organizohet që nga viti 2012 në Shkup duke mirëpritur në skenën e saj folës profesionistë nga kompani që përfaqësojnë marka të mirënjohura ndërkombëtare.

Gjeni videot e edicionit të fundit në linkun AllWeb 2015 – VIDEOS: http://bit.ly/allweb2015

Në web faqen zyrtare, www.allweb.al mund të gjeni edhe informacionin për biletat dhe të përfitoni mundësinë e blerjes së hershme – Early Bird – për të marrë pjesë.

# # # # #

Për më tepër informata kontaktoni me:
Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

Si edhe me Darko Bulldioski, në  070/ 30 70 40 ose në [email protected]

Për më tepër informata rreth folësve, programit dhe për vetë konferencën mund të gjeni në www.allweb.al

c

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale