Sipërmarrësit e suksesshëm nuk e bëjnë kurrë këtë gabim - Business Magazine Albania

Sipërmarrësit e suksesshëm nuk e bëjnë kurrë këtë gabim


Ruajtja e vizionit tuaj është e rëndësishme. Sidoqoftë është thelbësore që sipërmarrësit të dëgjojnë se për çfarë kanë nevojë konsumatorët e tyre.

Ju nuk mund t’i keni të gjitha përgjigjet kur sapo keni filluar, por të dëgjuarit e feedback-ut me siguri mund t’ju ndihmojë. Kjo ishte tema kryesore e cila u diskutua nga Sarah Kauss, CEO dhe themeluese e S’well dhe Ben Chestnut, CEO i Mailchimp në konferencën iConic të Mërkurën, një ngjarje e bashkëfinancuar nga CNBC.

Kompania e shisheve të ujit e drejtuar nga Sarah, me bazë në New York u zgjerua nga një markë me vlerë 10 milionë $ në një gjenerim prej 100 milionë $ të ardhurash vjetore në vetëm disa vite. Ajo vuri në dukje një pikë kyçe për kompaninë e saj, e cila erdhi si rezultat i një kërkese nga ana e një reviste për të përfshirë S’well në numrin e ardhshëm. Asaj iu kërkua që të prodhonte shishe me ngjyra të ndryshme për të realizuar fotografitë. Në atë kohë, kompania kishte vetëm një ngyrë por ajo e dinte se kompania duhej të zgjerohej.

Për Chestnut, bashkë-themeluesi i firmës për email marketing, takimi me klientët dhe dëgjimi i tyre ka qenë çelësi dhe do të ishte një gabim t’i injoroni ato.

Sipërmarrësit ndanë disa këshilla për startup-et e reja:

1. Mbani mend vizionin tuaj të hershëm

Shumica e sipërmarrësve e dinë se çfarë i bën produktet e tyre të veçanta kur ato fillojnë kompanitë e tyre, tha Chestnut. Megjithatë, gjatë fazës së rritjes shumë prej tyre e harrojnë vizionin. Ai gjithashtu theksoi rëndësinë e mbajtjes së pavarësisë së kulturës së kompanisë, duke e përmendur atë si një nga arsyet pse ai nuk ka marrë para nga investitorë. Ai thotë se ata shpesh donin të formonin Mailchimp sipas vizionit të tyre dhe kjo thjesht nuk funksiononte për të.

2. Mos shpenzoni shumë para në hapësirat e zyrës

Të dy sipërmarrësit, Kauss dhe Chestnut i kanë filluar kompanitë e tyre në apartamentet e tyre para se të fillonin punësimin e më shumë punonjësve. “Ka shumë vende të bukura për të patur një takim,” tha Kauss. Me fjalë të tjera, mos shpenzoni para në hapësirën e zyrës, nëse nuk keni nevojë për të, tha ajo. Chestnut ra dakord, duke vënë në dukje se kompania e tij bëri diçka të ngjashme.

3. Mbështetuni tek bashkëshorti/tja juaj për mbështetje

Bilanci i punës dhe i jetës mund të funksionojë më mirë kur ju sjellni çështjet e punës në shtëpi. Duket ironike por Kauss punësoi bashkëshortin e saj, Judd Harner, në vitin 2016. Pikat e tij të forta janë dobësitë e saj. Burri i saj, i cili është CMO i S’well, është më i mirë në menaxhimin e operacioneve dhe zinxhirit të furnizimit, ndërsa Kausi qëndron pas pjesës krijuese. Natyrisht, puna me bashkëshortin tuaj ka sfidat e saj dhe nuk është për të gjithë, tha ajo. Ndërsa Chestnut thotë se thjesht duke folur me gruan e tij për çështjet në punë e përmirësoi jetën e tij si një sipërmarrës.

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0