Richard Branson shpjegon pse shumica e sipërmarrësve kanë mungesë vizioni - Business Magazine Albania

Richard Branson shpjegon pse shumica e sipërmarrësve kanë mungesë vizioni


Të shkëlqesh si një sipërmarrës, të paturit i një vizioni është jetike, shpjegon themeluesi i Virgin Group, Richard Branson në një postim të fundit në blog. Kjo do të thotë të qenit të gatshëm për të mësuar, për të bërë gabime dhe për të eksperimentuar.

Sipërmarrësit e suksesshëm marrin rreziqe, janë të gatshëm të dështojnë dhe të jetojnë me pasojat. Ata që nuk janë në gjendje të përballen me këto sfida me shumë gjasa nuk janë sipërmarrës – ose ata duhet të ndryshojnë mendimet dhe vizionin e tyre. Edhe njerëzit më të talentuar kanë rregulluar vizionin e tyre dhe janë të gatshëm ose të paaftë për të bërë ndryshimet e nevojshme për t’u përmirësuar”, shkruan sipërmarrësi miliarder.

Kur dikush nuk është i gatshëm për të ndryshuar apo për t’u përmirësuar, biznesi i tij ose i saj vuan. Siç thotë Branson, “idetë ngecin në vend, bizneset ndalojnë së rrituri, njerëzit ndalojnë së mësuari.

“Nëse ju e gjeni veten të mbërthyer në një mendim të caktuar, mos e fajsoni veten. Duke u rritur, ne mësojmë shpesh të mendojmë në një mënyrë të rrezikshme, shpjegon Branson. Mendoni se si, në shkollë, notat i motivojnë më shumë studentët sesa të mësuarit.

Është koha për të ndryshuar mendimet tuaja. Por, ku mund të filloni?

E thjeshtë: Kapërceni jashtë zonës tuaj të rehatisë. Ndiqni ambiciet tuaja, punoni me të tjerët, ndërmerrni çdo hap që do t’ju ndihmojë të rriteni dhe ju shpejt do të shihni një ndryshim në mënyrën se si ju e drejtoni biznesin dhe jetën.

Burimi: entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0