Markat dhe krijuesit po përdorin optimizimin e motorëve të kërkimit për të arritur një audiencë më të gjerë të Gen Z në TikTok.
Për më shumë se një dekadë, kur kompanitë flisnin për optimizimin e motorëve të kërkimit (SEO), ata po flisnin për Google. Me rritjen e krijuesve digjitalë në hapësirat e tregtisë elektronike dhe të mediave sociale – duke përfshirë platformën Amazon dhe aplikacionet e ndarjes së videove si TikTok – kërkimet në internet për produkte, argëtim dhe informacion kanë filluar të migrojnë diku tjetër.
Në një konferencë të kohëve të fundit në Aspen, Prabhakar Raghavan, nënkryetar i lartë i njohurive dhe informacionit të Google zbuloi se një pjesë e madhe e të rinjve të moshës 18 deri në 24 vjeç anashkalojnë Google në favor të kërkimeve në mediat sociale kur kërkojnë informacion.
“Në studimet tona, pothuajse 40% e të rinjve, kur kërkojnë një vend për drekë, nuk shkojnë te Google Maps ose Search – ata shkojnë në TikTok ose Instagram,” tha ai. “Ne vazhdojmë të mësojmë, vazhdimisht, se përdoruesit e rinj të internetit nuk kanë pritshmëritë dhe mentalitetin me të cilin jemi mësuar. Pyetjet që ata bëjnë janë krejtësisht të ndryshme.”
Lexoni: Çfarë është Social Media Marketing?
Anashkalimi i kërkimit në Google nuk është një prirje e re: Një studim i 2016-ës i përmendur shpesh i publikuar nga kompania e teknologjisë së big data BloomReach zbuloi se 55% e kërkimeve të produkteve të konsumit e kanë origjinën në Amazon.com. Është një numër që ka të ngjarë të jetë rritur që atëherë. Dhe, ndërsa kompanitë e teknologjisë vazhdojnë të lançojnë produkte, platforma dhe aplikacione të reja në internet, opsionet e kërkimit do të zbehin edhe më shumë pjesën e tregut të Google.
Për krijuesit e përmbajtjeve dhe marketerët e markave, kjo do të thotë që, tani për tani, përveç mbështetjes në algoritme misterioze, të mësuarit e SEO të mediave sociale për TikTok, Instagram, Facebook, Twitter dhe LinkedIn është jetike për të shfaqur përmbajtjen e duhur për audienca të reja. Praktikat më të mira ndryshojnë sipas platformës, por, për shumicën, zbatimi i një strategjie të zgjuar rreth fjalëve kyçe dhe hashtags do të shkojë shumë drejt nxitjes së zbulimit.
Në TikTok, tani ka një zhanër të tërë përmbajtjeje që ndihmon krijuesit të përmirësojnë SEO dhe të gjenden në aplikacion. Krijuesit si Mike Rama, i cili drejton një platformë që lidh prodhuesit dhe markat e UGC-së, kanë filluar të publikojnë postime falas dhe informuese që dyfishojnë rëndësinë e përdorimit të termave më të mirë të mundshëm të kërkimit, si dhe ofrimin e këshillave të dobishme, duke përfshirë demonstrimet se si të përdoret shiriti i kërkimit të TikTok për të gjetur frazat më të njohura të kërkimit të plotësimit automatik bazuar në fjalët fillestare, më pas krijoni postime për secilën nga temat më të kërkuara.
Përmbajtja e optimizuar nga kërkimi fiton tërheqje me kalimin e kohës pasi njerëzit kërkojnë qëllimisht informacione dhe postimet grumbullojnë klikime, argumenton Yvonne Dekoning, një ish-menaxhere e mediave sociale në Saks Fifth Avenue e cila tani ofron trajnime për mediat sociale për markat dhe drejtuesit e korporatave. Përmbajtja e saj në TikTok fokusohet në tutoriale.
Lexoni: 7 gjërat që nuk duhet të bëni në rrjetet sociale
Ndërkohë, Facebook, Twitter, Instagram dhe LinkedIn kanë zgjeruar të gjitha ofertat e produkteve të tyre, duke ofruar mënyra të thjeshta për përdoruesit për të populluar platformat ekzistuese me multimedia të fuqishme, të kërkueshme dhe përmbajtje të tjera.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.