Si të bëheni një frymëzim për të tjerët? - Business Magazine Albania

Si të bëheni një frymëzim për të tjerët?


Një nga mënyrat më të mira për t’u bërë një frymëzim për të tjerët është arritja e qëllimeve tuaja. Sa herë keni parë një shfaqje ose lexuar rreth jetës së dikujt, betejat dhe triumfin e tyre dhe jeni frymëzuar nga personi që ata janë bërë?

Ka diçka rreth këtyre personave që zgjojnë brenda nesh ndjenjën se mund të arrijmë çdo gjë që kemi vendosur në mendjen tonë. Është ky lloj frymëzimi që ka rezultuar në kaq shumë arritje të mëdha gjatë historisë. Është e mahnitshme se çfarë mund të bëjë një individ i frymëzuar.

Ajo që unë do të doja t’ju sfidoja të bëni është që të vendosni çfarëdo qëllimi që keni dhe të angazhoheni për ta bërë atë një realitet. Kur ju arrini qëllimet tuaja, kjo jo vetëm që ndikon tek ju, por ndikon edhe tek njerëzit rreth jush. Secili prej nesh dëshiron të besojë se ne kemi ardhur në këtë botë për të bërë diçka të pabesueshme. Sfida është se shumë prej nesh kanë parë ëndrrat të na shkatërrohen para syve vazhdimisht dhe arrijmë në një konluzion se ëndrrat janë të rezervuara për njerëzit e lindur me fat dhe të talentuar.

Lexoni: Jo vetëm Frymëzim. Në numrin 16 të BusinessMag

Kur arrini ëndrrat tuaja, ju u jepni shpresë njerëzve që janë përreth jush, që edhe ata mund t’i arrijnë ato. Për arsye se duke ju njohur juve, kjo është më reale për ta. Sa shpesh kemi parë dikë të suksesshëm në TV dhe kemi menduar se duhet të kenë lindur në një familje të pasur apo duhet të kenë lindur me talent? Qenia njerëzore është e prirur të justifikohet, prandaj këta njerëz janë në gjendje të arrijnë ëndrrat e tyre dhe ne nuk jemi.

Por kur ju njihni dikë personalisht, i cili arrin qëllimet që i ka përcaktuar vetes, bën një ndryshim të madh, sepse është më reale për ju.

Ne duhet të kuptojmë se nëse dikush i arrin qëllimet dhe ëndrrat e tij është sepse nuk ka hequr dorë nga këto qëllime dhe ka luftuar e punuar fort për t’i arritur ato. Prandaj edhe ne duhet të jemi shembulli që punojmë fort dhe nuk heqim dorë nga ëndrrat dhe qëllimet tona, pasi  kur njerëzit rreth nesh frymëzohen nga ne, do të fillojnë të ndërmarrin veprime dhe me veprimet e tyre ata do të frymëzojnë personat rreth tyre. Pra, ky është një reaksion zinxhir që do të përhapet nga njëri tjetrit.

Nëse keni ëndrra, por po kaloni një kohë të vështirë për t’i bërë realitet, filloni të shikoni individët që kanë kapërcyer pengesa më të mëdha se sa tuajat dhe frymëzohuni për të krijuar më shumë besim në veten tuaj. Përdoreni atë frymëzim për të marrë masa drejt qëllimeve që keni. Duke u përkushtuar ndaj qëllimeve tuaja, ata që janë përreth jush do të shohin dhe do të frymëzohen nga përpjekjet që keni bërë dhe për këtë arsye do të kenë besim më të madh në vetvete dhe do të punojnë fort drejt qëllimeve të tyre.

Nëse vërtet dëshiron të bëhesh frymëzues, nuk duhet të heqësh dorë kurrë. Mijëra njerëz mund të mbështeten tek ju. Mos i zhgënjeni ata.

burimi: ezine

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0