Si ta shndërroni hobin tuaj në një punë (pa e humbur pasionin)

Si ta shndërroni hobin tuaj në një punë (pa e humbur pasionin)


Nga Jennifer Spencer, shkrimtare

Të paktën, kjo është ideja. Problemi i vetëm është që, kur një hobi të bëhet punë, bëhet shumë i lodhshëm dhe nuk do ta shijoni atë aq shumë sa kur ishte thjesht një hobi”. Por nuk jam dakord. Unë besoj se mund ta shndërroni hobin tuaj në një karrierë ose biznes pa e humbur pasionin tuaj. Ja se si.

  1. Shfrytëzoni çdo mundësi që keni.

Mënyra më e mirë për ta shndërruar pasionin tuaj në punë është të shfrytëzoni çdo mundësi që keni.

Lexoni: Si të ktheni një hobi në një biznes të ardhurash me vetëm 4 hapa?

  1. Vazhdimisht krijoni diçka të re.

Kur hobi juaj bëhet një karrierë, mbase mënyra më e lehtë për të mbajtur qëndrimin tuaj pasionant është të vazhdoni të mësoni dhe të krijoni.

Jeff Bezos, një avokat i fortë për monetizimin e pasioneve tuaja, beson se pasionet tuaja, nëse shfrytëzohen, mund të nxisin risi në vendin e punës. Ai shpjegon: «Inovacioni vjen në shumë forma dhe në shumë shkallë. Shpikjet tuaja më radikale dhe transformuese shpesh janë ato që fuqizojnë të tjerët për të ndjekur ëndrrat e tyre”.

Me fjalë të tjera, inovacioni i vazhdueshëm do t’ju bëjë një punonjës më të efektshëm dhe të avancuar.

  1. Bëjini projektet tuaja prioritetin kryesor.

Kur një hobi është thjesht një hobi, gjithçka është argëtim dhe lojë. Ju merreni me atë hobi sepse ju pëlqen, jo sepse duhet ta bëni atë. Por, kur ai hobi bëhet një punë, ju duhet të punoni në të, pavarësisht se si ndiheni.

Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0