Serena Williams, si i zgjedh kompanitë për të investuar?! - Business Magazine Albania

Serena Williams, si i zgjedh kompanitë për të investuar?!

Serena Williams

Serena Williams ka qenë investitore në kompanitë e fazës së hershme, që kur themeloi Serena Ventures me bazë në San Francisko në 2014. Firma e kapitalit sipërmarrës tashmë ka një portofol prej 60 kompanish, duke përfshirë SendWave, MasterClass dhe Daily Harvest. Në mars të 2022, ata mblodhën një fond 111 milionë dollarë për të investuar të themeluesit e pa përfaqësuar.

Më 21 korrik, Williams, së bashku me sipërmarrës dhe investitorë të tjerë, u ulën me Candice Matthews Brackeen, themeluese dhe CEO e firmës VC Lightship Capital, gjatë Black Tech Week në Cincinnati për të diskutuar llojet e kompanive për të cilat ajo është e interesuar dhe se si themeluesit mund ta paraqesin idenë e tyre tek ajo. Më poshtë janë disa pika kryesore.

Lexoni: Kush qëndron pas “House of Zana”, marka e cila mundi Zara-n në një gjyq për markën tregtare

Kompanitë që prekin drejtpërdrejt njerëzit

Ndërsa Serena Ventures ka investuar në një gamë të gjerë kompanish, Williams thotë se ajo është veçanërisht e interesuar për ato që “ndikojnë tek njerëzit e përditshëm në mënyra të ndryshme”, si fintechs. Ajo shprehu gjithashtu interesin e saj për kompanitë që ndodhen ose bëjnë biznes në Afrikë dhe thotë se do të donte të rriste portofolin e saj të startup-ve afrikane. “Unë besoj shumë që njerëzit me ngjyrë të investojnë në Afrikë,” thotë Williams. “Kjo është vërtet e rëndësishme për mua.”

Kompanitë me premisën e rritjes

Fillimisht, kur Williams po investonte me paratë e saj, ajo ishte më pak e shqetësuar për rrezikun e përfshirë, sepse humbja e tij do të ndikonte vetëm tek ajo. Ngritja e një fondi ndryshon ekuacionin, thotë ajo. Një kompani duhet të tregojë premtime që në fillim. Dhe nëse nuk ndodh, nuk ia vlen rreziku. “Unë shikoj kompaninë dhe gjëja e parë që pyes është: “A i përshtatet tezës sonë?” Dhe së dyti, ‘A funksionon? A do të jetë kjo mjaft e madhe për mua?’

Të mbeten në kontakt

Williams e pranon se nuk është e lehtë të kontaktosh me VC-të. Ashtu si me firmat e tjera, investitorët në Serena Ventures mbështeten në prezantimet e njerëzve që njohin. Por, Williams thotë se ata gjithashtu kanë një qasje më të hapur. Fondi ka një adresë emaili në faqen e tij të internetit që monitorohet vazhdimisht nga njerëzit në firmë. Williams pranon se shumica dërrmuese e atyre që dërgojnë email refuzohen, por thekson se ia vlen të provohet. Dhe se themeluesit duhet të dërgojnë të paktën tre email-e nëse nuk marrin përgjigje. Plus, një refuzim nuk do të thotë domosdoshmërisht se ajo nuk është e gatshme të ndihmojë. “Ndoshta ne nuk investojmë në to, por duam t’i mbështesim ato ende,” thotë ajo. “Dhe ndonjëherë mënyra më e mirë për të mbështetur është në fakt të mos investosh.”

Lexoni: Vaxhid Sejdiu tregon për 100 shkollat shqiptare në Zivër. Gjuha shqipe është mision, sipas tij

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0