3 hapa që marrin udhëheqësit efektivë për të menaxhuar krizën


Të drejtosh një kompani mund të jetë thuajse e ngjajshme me drejtimin e një anije në një det jo të qetë. Krizat janë gjërat për të cilat çdo kompani duhet të jetë gjithmonë e përgatitur të përballet.

Në pjesën më të madhe të rasteve nuk është kriza në vetvete problemi kryesor, por mënyra se si liderët e kompanisë e përballojnë atë. Një krizë është pothuajse gjithmonë një tregues se diçka duhet të ndryshojë brenda një organizate. Ndonjëherë ai ndryshim është strukturor. Politikat mund të duhet të rishikohen, ose deklaratat e misionit mund të duhet të shkulen. Nëse personi drejtues nuk është në gjendje të marrë vendime të mira gjatë kohërave tranzite, organizata mund të duhet të kërkojë dikë që është i duhuri për të drejtuar. Ja se cilët janë tre hapat që liderët duhet të ndërmarrin për të përballuar një krizë në kompaninë e tyre:

Lexo: Një lider i lindur vepron kështu

Hapi 1: Jini të sinqertë me veten tuaj
Për të drejtuar anijen, një udhëheqës efektiv duhet të fillojë të përballet me të vërtetat e hidhura. Një drejtues nuk mund të justifikohet për disa goditje të paparashikueshme, por shpesh krizat shkaktohen nga brenda dhe përkeqësohen nga vetë organizata. Procedurat e gabuara të sigurisë mund të jenë fajtore. Një personel i trajnuar dobët ose një komplot i brendshëm mund të jetë fajtori. Nëse një krizë shkaktohet nga një dështim strukturor, një drejtues i mirë do të analizojë të metën për të përcaktuar se si kontribuoi në krizë. Nëse një aeroplan rrëzohet për shkak të llogaritjes së gabuar të kapitenit, një drejtues i ndershëm do të merrte përsipër gabimin.
“Të gabosh është njerëzore; të marrësh përgjegjësi është hyjnore”. 

Hapi 2: Veproni me kujdes, por shpejt
Në diagnostikimin e problemit, një drejtues i aftë duhet të punojë me një ekip të përkushtuar për të hartuar një plan strategjik. Të gjitha opsionet duhet të sillen në tryezë dhe të peshohen, pavarësisht sa të vështira ose të padëshirueshme mund të duken. Pasi të jetë marrë një vendim dhe të jetë hartuar dhe verifikuar një plan, duhet të vihet në veprim sa më shpejt që të jetë e mundur. Kur krizat kërkojnë një përgjigje të shpejtë, vonesat mund të perceptohen si paaftësi ose edhe indiferencë, dhe të dyja mund të kontribuojnë në përkeqësimin e situatës.

Lexo: 4 elementë që çdo lider do të njohë për empatinë

Hapi 3: Qëndroni të përqëndruar
Jini të vetëdijshëm që pasi të vihet në lëvizje plani i veprimit, ka të ngjarë të ketë sfida dhe pengesa sipërfaqësore. Edhe nëse përgjigja e një drejtuesi për një krizë është ndryshe e patëmetë, disa kritikë dhe konkurentë mund të shfrytëzojnë këtë mundësi për të goditur organizatën ndërsa është në rënie. Është e natyrshme që një drejtues të ndiejë dyshime dhe frikë ndërsa shqyrton problemet. Nëse filloni të humbni përqëndrimin, mund të jetë e nevojshme të bëni disa  dhe ta rivlerësoni situatën. Por është e rëndësishme të mos dëshpëroheheni. Nëse plani juaj është i shëndoshë dhe qëllimet e organizatës janë të mira, atëherë mos u ndieni më të pa sigurtë. Dështimi sot mund të nënkuptojë sukses nesër.

Entreprenuer

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale