Si gjumi ndikon në punën dhe produktivitetin tuaj - Business Magazine Albania

Si gjumi ndikon në punën dhe produktivitetin tuaj

Si gjumi ndikon në punën dhe produktivitetin tuaj
Nuk duhet të jetë befasi që cilësia e gjumit tuaj është e lidhur ngushtë me produktivitetin tuaj. Kur jemi të privuar nga gjumi, e kemi më të vështirë të përqendrohemi, koha e reagimit tonë ngadalësohet dhe kujtesa jonë dëmtohet. Ndërsa kjo sigurisht nuk është një recetë për një ditë produktive, por mund të jetë vetëm maja e ajsbergut për mënyrën se si gjumi mund të ndikojë në punën tonë. Këtu janë pesë arsye të tjera për t’u siguruar që po pushoni mjaftueshëm sytë.

1. Gjumi ndikon në kreativitet dhe inovacion.
Mungesa e gjumit ndikon në korteksin paraballor të trurit – zona përgjegjëse për inovacionin, kreativitetin dhe vetëkontrollin. Një studim i vitit 1999 zbuloi se 24 orë pa gjumë dëmton dukshëm aftësinë tonë për të menduar në mënyrë fleksibël ose për të bërë përditësime të planeve në dritën e informacionit të ri. Pra, ne jo vetëm që kalojmë më pak detyra kur jemi të privuar nga gjumi, por edhe cilësia e punës që prodhojmë është e dobët.
2. Privimi i gjumit dhe stresi lidhen ngushtë.
“Në botën e gjumit, stresi është të flesh siç është yin me yang  forca të kundërta që janë përgjithmonë të lidhura,” thotë Chris Winter, M.D. “Stresi pengon gjumin. Mungesa e gjumit rrit stresin dhe pasojat e tij.”
3. Smartfonët dhe gjumi.
Ndërsa qytetet dhe shoqëritë tona bëhen gjithnjë e më aktive 24/7, orët tona të punës ndjekin shembullin.  Ndërsa telefonat tanë inteligjentë e bëjnë jetën tonë më të përshtatshme në shumë mënyra, ata kanë koston e mos “fikjes” së vërtetë – dhe kjo po bëhet gjithnjë e më e përhapur. Studimet tona përmes sfidës së gjumit gjashtëjavor na tregojnë se pothuajse 50% e australianëve nga 20 deri në 30 vjeç nuk mund të kalojnë një javë pa përdorur smartfonin e tyre në shtrat. E cila mund të ketë të bëjë me faktin se problemet për të fjetur janë më të zakonshme në mesin tonë nën 30 vjeç sesa ata mbi 30 vjeç.
4. Dremitjet janë të mira.
Jo, kjo nuk është një stërvitje. Disa studime (duke përfshirë një nga NASA dhe një nga Harvard) kanë zbuluar se vetëm një sy gjumë prej 20 deri në 30 minuta rrit vigjilencën dhe produktivitetin tonë. Truku është të caktoni kohën e duhur të gjumit. Jo shumë e shkurtër, sepse ju duhet mjaftueshëm për të ndjerë një ndryshim. Jo shumë gjatë, sepse nuk dëshironi të bini në një gjumë të thellë, që mund të nënkuptojë se zgjoheni duke u ndjerë i mërzitur. “Vetëm në rregull” do të thotë rreth 20 deri në 30 minuta herët pasdite ose menjëherë pas drekës.
5. Programi juaj i mirëqenies duhet të përfshijë gjumin.
Sipas një sondazhi nga Fidelity Investments dhe National Business Group, gati 90% e kompanive ofrojnë stimuj të mirëqenies për punonjësit. Kjo është e mrekullueshme, megjithatë duket se ka një sy qorr ndaj stresit dhe aspekteve të gjumit të shëndetit, me theksin më të madh të vendosur në dietë dhe stërvitje. Vetëm 6% e zyrave inkurajojnë në mënyrë aktive gjumin si pjesë e një jete të shëndetshme. Njohja e gjumit si pjesë e mirëqenies sonë të përgjithshme është thelbësore për t’u ndjerë të shëndetshëm, të lumtur dhe produktiv – në punë dhe në jetën e përditshme. ahbeard

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0