Shumica e bankave në Itali i përdorin rrjetet sociale për marketing - Business Magazine Albania

Shumica e bankave në Itali i përdorin rrjetet sociale për marketing


Një studim i fundit tregon se rreth 90% e bankave në Itali tashmë janë aktive në rrjetet sociale. Më shumë se gjysma e tyre janë aktive në 5 kanale të ndryshme të rrjeteve sociale.

Më të përdorurat janë Facebook, Youtube, Twitter dhe Linkedin. Bankat i përdorin masivisht këto platforma për të prezantuar iniciativat e tyre, pra në funksion të marketingut dhe informacionit.

Promovimi i produkteve dhe shërbimeve është shumë herë më i lehtë nëpërmjet rrjeteve sociale. Rreth 68% e bankave deklarojnë se këto kanale sociale i përdorin ekskluzivisht për edukimin financiar.

Ky është një sektor të cilin sektori bankar synon të investojë shumë në të ardhmen e afërt. Lojërat edukative, konkurset, sondazhet e mjete të tjera përdoren sot masivisht për të rritur kulturën financiare në publik, raportojnë mediat italiane.

Sa i përket shërbimit ndaj klientit, 55% e bankave deklarojnë se e ofrojnë nëpërmjet rrjeteve sociale. Për këtë formë komunikimi me klientin përdoren më së shumti; Facebook, Messenger, Whatsapp, Skype dhe Telegram.

 

/burimi: Telegrafi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0