Shpallen fituesit e 'Superbrand' - Business Magazine Albania

Shpallen fituesit e ‘Superbrand’


Superbrands, një organizatë ndërkombëtare është krijuar me qëllimin për të informuar kompanitë se çfarë roli luajnë brendet në ndërmarrjen e tyre përkatëse si dhe është autoriteti ndërkombëtar për certifikimin e brendeve.

Prej vitit 1994 janë organizuar programe të saj në shumë vende të botës, të cilat identifikojnë dhe japin vlerësime publike për brendet më të fuqishme.

Ky është edicioni i parë që zhvillohet në Shqipëri ku janë përzgjedhur 27 kompani fituese për kategori të ndryshme. UET u përzgjodh si më i miri në kategorinë e universiteteve në Shqipëri.

“UET është djepi i studimit universitar shqiptar”, ky ishte përkufizimi i organizatës botërore me qendër në Londër.

Kompani të tjera fituese në këtë edicion të parë ishin dhe Agna Group, e cila u shpall fituese në kategorinë kompanisë më të mirë të ushqimit, ADEX u shpall fituese si kompania për rrjetin e shërbimeve korriere në Shqipëri.

Stela ose ndryshe Stephani&Co, kompania pionier për implementim dhe programet europiane që lidhen me ambientin.

Çelësi media Group u shpall fituese për sa iu përket shërbimeve të orientimit dhe udhëzimit. Kompania Dast ishte fituese në kategorinë e ndërtimit.

Deutsch Color kryesoi në industrinë e bojës.

Delta dhe Delta Group ishin fituese për sa i përket kategorisë së materialeve të ndërtimit dhe dekoreve shtëpiake.

Edil Al, një kompani lider për sa i përket ndërtimit të apartamenteve, qendrave të banimit etj. EHW, prodhuesi më i mirë në produktet ushqimore në vend.

Geraldina Sposa, u shpall fituese në kategorinë e sallonit më të mirë të dasmave.

Glina, lideri i ujit për shkak të shijes që ka.

Globe, kompania fituese e pajisjeve elektroshtëpiake si dhe produkteve HiTech.

Insifa, kompania lider në prodhimin e ëmbëlsirave.

Lori Caffe kompania më e mirë në cilësinë e kafes. Lufra, kompania më e mirë në prodhimin e produkteve të qumështit.

Pepsi, kompania më e mirë e pijeve freskuese.

Argjendari Pirro u zgjodh fituese në kategorinë e argjendarive dhe prodhuesit më të mirë të bizhuterive.

Qafshtama, kompania fituese e ujit në Shqipëri.

Sigal Unica Group Austria, kompania lider e sigurimeve. Speed Taxi, fituese në kategorinë e kompanive të taksive.

Telecom Albania triumfoi në kategorinë e telefonisë mobile në Shqipëri.

Kompania Teuta u cilësua më e mira në paketimin e produkteve dhe si kompani ushqimore pasi është e njohur për prodhimin e orizit.

Tirana International Hotel, fituese në kategorinë e hoteleve.

Top Shop u shpall fitues si një kompani e shitjes me pakicë përmes televizionit.

Kompania Tring, e cila ofron lidhje të shpejtë satelitore.

Univers Reklama, kompani lider në fushën e reklamave.

 

burimi: mapo.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0