Shazam, tani me një pronar të ri


Apple njoftoi se ka përfunduar blerjen e Shazam, një aplikacion muzikor gjerësisht i përdorur dhe më i vlerësuari për sa i përket muzikës.

Shazam është një aplikacion për zbulimin e muzikës dhe aktualisht ka më shumë se 100 milionë përdorues aktivë mujorë dhe është shkarkuar mbi 1 miliard herë në mbarë botën. Përdoruesit mund të zbulojnë dhe të identifikojnë këngë me vetëm disa klikime.

“Apple dhe Shazam kanë një histori të gjatë së bashku. Shazam ishte një nga aplikacionet e para i disponueshëm kur lançuam App Store dhe është bërë një aplikacion i preferuar për fansat e muzikës në mbarë botën,” tha Oliver Schusser, zëvendës president në Apple Music, në njoftimin për shtyp.

Lexoni: Si u prit eventi i Apple?

Flitet se kjo blerje ka kushtuar rreth 400 milionë dollarë.

Kur Apple përmendi planet e tij për të blerë Shazam për 400 milionë dollarë në dhjetor 2017, rregullatorët e BE filluan një hetim mbi këtë blerje.

“Në këtë fazë, Komisioni është i shqetësuar se, pas marrjes së Shazam, Apple do të merrte qasje në të dhëna komerciale të ndjeshme për klientët e konkurrentëve të saj. Qasja në këto të dhëna mund t’i lejojë Apple të drejtojë drejtpërsëdrejti klientët e konkurrentëve të saj dhe t’i inkurajojë ata të kalojnë te Apple Music. Si rezultat, shërbimet konkurruese të transmetimit të muzikës mund të vihen në një disavantazh konkurrues “, thuhet në njoftimin për shtyp të BE.

Pavarsisht skepticizmit, Bashkimi Europian së fundmi e miratoi këtë blerje.

Përdoruesit në mbarë botën identifikojnë këngë duke përdorur aplikacionin Shazam mbi 20 milionë herë çdo ditë. Përveç kësaj, aplikacioni i ndihmon njerëzit të ndajnë video, audio ose përmbajtje të printuar në pajisje dhe mediume të ndryshëm.

Apple ka plane për të integruar aplikacionin Shazam me muzikën Apple. Tani për tani, Apple synon ta bëjë Shazam pa reklama. Kjo do të sigurojë që përdoruesit të jenë në gjendje të shijojnë muzikën, pa ndonjë ndërprerje.

/Apple

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale