Lexoni: Çfarë thotë teoria e “Premission Marketing” për artikujt e sponsorizuar?
Problemi është se mund të jetë sfiduese për të prodhuar përmbajtje vazhdimisht gjatë një periudhe të gjatë kohore. Kjo është veçanërisht e vërtetë në qoftë se ju nuk jeni një tregtar i lindur, ndiheni të zhytur plotësisht në teknologjitë me të cilat po punoni, ose jeni shumë të zënë me drejtimin e biznesit tuaj.
Megjithatë, nëse jeni duke i kushtuar vërtet vëmendje, tregu juaj në thelb mund të diktojë përmbajtjen tuaj për ju. Vetëm jepuni klientëve tuaj atë që ata duan dhe çfarë kanë nevojë. Rishikoni pyetjet, shqetësimet, kundërshtimet dhe nevojat e tyre dhe krijoni përmbajtje që i adreson këto çështje. Në këtë mënyrë, do t’i edukoni dhe gjithashtu do ta poziciononi biznesin tuaj të vogël si një burim të besueshëm informacioni të dobishëm – që është një nga qëllimet kryesore që drejton përmbajtjen e marketingut në vend të parë.
Lexoni: 10 ligjet e marketingut në median sociale
burimi: INC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.