Samsung lançon linjën e re të TV QLED për vitin 2018 në Eventin First Look në New York - Business Magazine Albania

Samsung lançon linjën e re të TV QLED për vitin 2018 në Eventin First Look në New York


New York, SHBA – 7 mars 2018 – Samsung Electronics Co., Ltd. prodhuesi kryesor global i televizorëve për vitin e 13-të me radhë, ka lançuar linjën e tij të QLED TV për vitin 2018 dhe produktet AV në eventin First Look 2018 në New York në ndërtesën American Stock Exchange në Manhatan. Kompania zbuloi gjeneratën e ardhshme të TV-ve QLED përpara 1.000 pjesëmarrësve dhe shfaqi funksionalitetet e reja dhe të përmirësuara që rrisin përvojën televizive si kurrë më parë.

Gjatë prezantimit kryesor, Presidenti pranë Samsung Electronics i Visual Display, Jonghee Han dhe drejtuesit e tjerë të Samsung shpjeguan se si linja televizive flagship e 2018 ofron një eksperiencë të pakrahasueshme të argëtimit në shtëpi, që do të thotë heqjen e pengesave për montimin e televizorit dhe për të përmirësuar qasjen në përmbajtje në një mënyrë që u mundëson konsumatorëve të kalojnë më shumë kohë duke bërë gjërat që ata duan.

“Me linjën e re të televizorëve të vitit 2018, ne po ndryshojmë përkufizimin e ekranit vizual në Ekrane Inteligjente,” tha Presidenti Jonghee Han. “E dizenjuar për zhytje totale dhe për të përmirësuar jetën e përditshme të konsumatorëve kudo ku ndodhen, të gjitha këto me një përdorim mjaft të thjeshtë, linja e re e TV QLED i ofron përdoruesit përvojën më të mirë të shikimit.”

Presidenti Han u bashkua në skenë nga partnerë ekzekutivë të “The New York Times”, të cilët diskutuan për disa nga përfitimet e reja të konsumatorit me linjën QLED 2018. Në njoftimin e një partneriteti të ri me Samsung, Mark Thompson, Presidenti dhe Drejtori Ekzekutiv i Kompanisë The New York Times, tha: “Ambient Mode i TV QLED është një mënyrë emocionuese e re për shikuesit për të përjetuar gazetarinë e pakrahasueshme, thellësisht të raportuar dhe vizuale të The Times.”

Eventi First Look i New York paraqiti një ekspozitë për mysafirët për të përjetuar linjën 2018 të produktit dhe karakteristikat e tij përmes një sërë zonash dhe ekranesh. Ekspozita përfshinte:

  • Zona me ekran të madh, e cila shfaqte cilësinë mahnitëse të figurës së linjës së re të Samsung me ngjyrën dhe kontrastin e zgjeruar për një sërë situatash, të tilla si parja e filmave ose sportit dhe luajtja e lojërave të ndryshme. Samsung gjithashtu shfaqi ekranin e saj të mirënjohur The Wall 146 “, ekran bazuar në teknologj me modular Micro LED, për t’u komercializuar për përdorim në shtëpi.
  • Zona e filmit paraqiste shiritin shumë-dimensional të N950 Samsung me Dolby Atmos®, që do të jetë në dispozicion më vonë këtë vit. Boksi i zërit demonstron se sa vibrant, i fuqishëm mund të jetë tingulli në mënyrë që të mund të përmirësohet përvoja e argëtimit në shtëpi.
  • Zona e Ambient Mode tregoi se si TV QLED ripërcakton atë që do të thotë të jesh “off” me teknologji të re që transformon televizorin në një ekran të bukur funksional, i cili siguron një sërë informacionesh, duke përfshirë lajmet, motin dhe trafikun dhe të cilat gjithashtu mund të luajnë muzikë ose të përshtatet lehtësisht në mur.
  • Kabllo i ri i padukshëm 5 metër (i përfshirë me blerjen e QLED TV) dhe 15 metër (në dispozicion si një opsion), me kabllon e energjisë dhe kabllot e të dhënave që u futën në një kabllo të qëndrueshme duke u mundësuar përdoruesve vendosjen e TV kudo ku ata duan, si të duan, pa rrëmujën e kabllove.
  • Montimi i televizorëve smart të Samsung 2018 është i thjeshtë dhe mund të bëhet në pajisjen më të përdorur të konsumatorit – telefonin e tyre nëpërmjet aplikacionit SmartThings. Demonstrimet ilustruan gjithashtu se si konsumatorët mund të kontrollojnë me zërin e tyre argëtimin dhe shikimin e televizorëve Samsung me integrimin e Bixby.

Linja e televizorëve QLED e vitit 2018 do të jetë e disponueshme këtë muaj në SHBA. Për më shumë informacion, vizitoni www.samsung.com/al.

Për më tepër foto klikoni këtu

Rreth Samsung Electronics Co, Ltd
Samsung frymëzon botën dhe modelon të ardhmen me ide dhe teknologji transformuese. Kompania po ripërcakton botën e TV-ve, telefonëve inteligjentë, pajisjeve që vishen, tabletëve, pajisjeve dixhitale, sistemeve të rrjetit dhe memorjes, sistemit të zgjidhjeve LSI, fonderi dhe zgjidhjeve LED. Për të rejat më të fundit, lutemi vizitoni redaksinë e lajmeve Samsung në http://news.samsung.com.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0