Samsung dhe Disney Krijojnë Emojit Magjike për Galaxy S9 e S9+

Samsung dhe Disney Krijojnë Emojit Magjike për Galaxy S9 e S9+


Seul, Kore – 16 Mars 2018 – Samsung Electronics Co., Ltd. dhe Disney po sjellin në jetë personazhet aq shumë të dashura të Disney si Emoji AR për Galaxy S9 dhe Galaxy S9+. Duke filluar që sot, përdoruesit e Galaxy S9 dhe Galaxy S9+ do të kenë mundësinë të përdorin personazhet klasike të Disney – Mickey Mouse dhe Minnie Mouse – direkt nga telefoni i tyre për të krijuar mesazhe të personalizuara. Për herë të parë, këto personazhe po vijnë në jetë në një realitet të shtuar për komunikim dhe mesazhe. Personazhe nga filmat e preferuar të Disney përfshirë The Incredibles, Zootopia dhe Frozen do të shfaqen gjatë gjithë vitit.

“Duke zgjeruar personazhet dhe historitë në platforma të reja dixhitale, ne po krijojmë përvojat e përditshme të Disney kudo që shkon audienca jonë dhe jemi në gjendje të tërheqim brezat e rinj,” tha John Love, Zëvendës President pranë Disney Consumer Products dhe Interactive Media. “Emojit AR të Disney ofrojnë një qasje inovative për përmbajtjen në smartphone Galaxy S9 dhe S9+ dhe një mënyrë argëtuese për të sjellë magjinë në mesazhe.”

“Me më shumë se 6 miliardë Emoji të dërguar çdo ditë, qëllimi ynë për zhvillimin e Emoji ishte të siguronim një mënyrë zbavitëse dhe emocionuese për të komunikuar dhe një mënyrë të re për të sjellë imazhe të animuara në jetë,” tha Younghee Lee, CMO dhe Zëvendës-President Ekzekutiv pranë Samsung Electronics. “Ne e dinim se nuk kishte partner më të mirë për t’u bashkuar se sa Disney – krijuesi i disa prej personazheve më të dashur në histori – për të bërë Emojit tona AR fytyrat më të lumtura në tokë dhe t’u japim përdoruesve tanë qasje në personazhet më të njohura për t’i ndarë me miqtë e tyre në platforma të ndryshme.” Duke filluar nga data 16 Mars, përdoruesit me smartphone Galaxy S9 dhe S9+ mund të shkarkojnë personazhe Disney nga modaliteti AR Emoji në kamerën e tyre.

Duke u lançuar së bashku me Galaxy S9 dhe S9+, Emojit AR u lejojnë përdoruesve të krijojnë mesazhe të personalizuara për t’i dërguar tek miqtë. Emojit AR përdorin teknologjitë “deep learning” dhe njohjen e fytyrës për të bashkuar më shumë se 100 tipare të fytyrës për të prodhuar një kopje 3D, duke u mundësuar përdoruesve të krijojnë mesazhe argëtuese dhe të personalizuara për t’ua dërguar miqve të tyre. Emojit AR ofrojnë 18 stickera duke përdorur formatin standard AGIF, në mënyrë që të mund të ndahen lehtësisht me këdo, pavarësisht se çfarë lloj smartphoni kanë. Kur përdoruesit gjejnë një Emoji AR që e pëlqejnë, ata mund ta ruajnë atë në “Always On Display”, në mënyrë që të mund ta shijojnë sa herë që shohin në telefonin e tyre.

Rreth Samsung Electronics Co, Ltd
Samsung frymëzon botën dhe modelon të ardhmen me ide dhe teknologji transformuese. Kompania po ripërcakton botën e TV-ve, telefonëve inteligjentë, pajisjeve që vishen, tabletëve, pajisjeve dixhitale, sistemeve të rrjetit dhe memorjes, sistemit të zgjidhjeve LSI, fonderi dhe zgjidhjeve LED. Për të rejat më të fundit, lutemi vizitoni redaksinë e lajmeve Samsung në http://news.samsung.com.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0