Sa shpesh duhet të postoni në mediat sociale? - Business Magazine Albania

Sa shpesh duhet të postoni në mediat sociale?

postoni

Ashtu si të gjithë fillestarët, nëse po pyesni se sa shpesh duhet të postoni, atëherë ne themi se duhet të postoni për sa kohë që keni përmbajtje cilësore për të postuar. Kjo sigurisht që llogaritet në konsistencë. Ju duhet të siguroni përmbajtje cilësore vazhdimisht.

Ekzistojnë frekuenca optimale të postimeve në platforma të ndryshme në mediat sociale.

Lexoni: Çfarë është Social Media Marketing?

Le të hedhim një sy të shpejtë në platformat e ndryshme dhe frekuencën optimale përkatëse për të postuar.

  • Facebook
1 herë në ditë
  • TikTok
3 herë në ditë
  • Twitter
15-20 tweets në ditë
  • Pinterest
10-25 Pins në ditë
  • Instagram
1 ose 2 herë në ditë
  • LinkedIn
2 herë në javë
  • YouTube
1 herë në javë

/deskera

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0