Rritja e çmimeve të energjisë për bizneset, kosto të shtuara për konsumatorët. Shembujt po i jep rajoni - Business Magazine Albania

Rritja e çmimeve të energjisë për bizneset, kosto të shtuara për konsumatorët. Shembujt po i jep rajoni

Energjia

Shqipëria ndodhet në një emergjencë energjetike. Qeveria me argumentin e “thatësirës” ka njoftuar opinion publik se sigurimi i pandëprerë i energjisë do të kërkojë kosto të tjera shtesë për OSHEE.

Vendi ynë nuk mund të prodhojë sasinë e nevojshme të energjisë në këtë periudhë, gjë e cila detyron kompaninë e shpërndarjes ta blejë atë në tregjet ndërkombëtare, ku së fundmi çmimi ka arritur deri në 260 euro MW/h.

Enti Rregullator ka marrë kërkesën për rishikim tarifash nga OSHEE dhe OST, ndërsa qeveria në planin e saj me tre pika është shprehur se cmimii nuk do të ndryshojë për bizneset e vogla dhe familjarët. Subvencioni do të bëhet nga fondet e buxhetit të shtetit, për këta konsumatorë që kryesisht janë të lidhur në linjën 0.4 Kv.

Por, ajo që po tërheq vëmendje këto ditë është fakti nëse cmimi do të rritet për bizneset e mesme dhe të mëdha.

Qeveria shqiptare në reformën e saj energjetike të vitit 2015 liberalizoi tregun për kompanitë e mëdha të lidhura në linjën 35 KV, duke i dhënë të drejtën qëë energjinë ta blejnë në treg të lirë dhe jo nga OSHEE.

Lexo edhe: Balluku: Nuk do të ketë ndërprerje dhe rritje të çmimit të energjisë elektrike për familjarët dhe biznesin e vogël

Ndërkohë, situata qëndron ndryshe për kompanitë e lidhura në rrjetin 6/10 Kv dhe 20 Kv, të cilët furnizohen nga OSHEE, për shkak të teknikaliteteve dhe burokracirave të shumta për ta blerë në treg të lirë.

Në javët në vijim, qeveria mund të detyrohet të bëjë një ligj për ti nxjerrë këto kompani të blejnë energji në tregun e lirë ose t’i rrisë atyre cmimin. Ministrja e Financave dhe Ekonomisë, Delina Ibrahimaj në një intervistë në “Euroneës Albania” u shpreh se qeveria nuk mund të subvencionojë të gjithë fashat e konsumatorëve për cmimin e energjisë.

Të dyja këto situata do sillnin kosto të shtuara në një përqindje të madhe për bizneset, të cilet do ta faturonin atë tek konsumatori. Një shembull për këtë është vend i rajonit, Serbia.

Në Serbi disa përfaqësues kompanish në qytetin Kragujevac i dërguan një letër të hapur Kooroporatës Elektroenergjetike, se nëse çmimet do rriten në nivele të frikshme, do detyrohen të shkurtojnë stafin dhe rrezikojnë mbylljen.

Dyqanet e mishit, prodhuesit e çimentos, prodhuesit e plastikës të gjithë kanë raportuar të njëjtin problem, duke raportuar se cmimet duhet të pësojnë një rritje prej 30% përndryshe bizneset do të falimentojnë.

E njëjta gjë edhe në Bosnjë, ku Shoqata e Punonjësve dhe përfaqësuesit e Korporatës Elektro energjetike në vend pas një takimi bilateral midis tyre parashikuan rritje çmimi të energjisë nga 70 – 120%, gjë e cila sipas tyre do kishte pasoja shkatërruese në ekonomitë e familjeve.

Burimi: Balkan Green Energy News

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0