Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar

Rolls Royce mbledh në një event unik disa prej klientëve më të besuar


Në Irvine, Kaliforni, në vitin 2006 u mbajt takimi i parë i Cars & Caffe. Rolls Royce, mori inspirimin nga ky event dhe së fundmi ka mbajtur eventin e saj personal të kësaj natyre.

Cars & Caffe prej 12 vitesh tashmë, është një event i hapur për të gjithë të apasionuarit. Madje, mund të gjesh edhe personazhe si Jay Leno në të. Kjo do të thotë, se  i ka kaluar kufijtë e një eventi të zakonshëm.

Por për Rolls Royce, nuk ishte mjaftueshëm “intrigues”. Kështu, Rolls Royce krijoi “Cars and Cognac”. Njoftimi për shtyp e quan këtë “the Rolls-Royce of car meetings” është saktësisht ajo që mund të mendosh se kompania luksoze britanike ka realizuar.

Kompania thote se eventi është më shume se sa xhiro në një parking me një kafe në dorë. Klientë të Rolls Royce por edhe punonjës të kompanisë  u mblodhën në Soho Farmhouse Hotel. I ndodhur në Oxfordshire, Britani, ky vend është një pikë tipike rurale britanike, e cila ruan stilin e jetës së dikurshme në vend. Eventi nisi me një darkë, dhe më pas me shijim të konjakut në fermën pranë.

rolls royce

Në fakt, vetëm 3 makina ishin prezente në këtë event. Për t’u përmendur, ishte një Phanton me një kosh pikniku në të, i mbushur me pije alkolike të ndryshme për t’u shijuar. Gjithashtu ishin prezente edhe dy Rolls Royce Dawn Black Badges. Njëra prej tyre, një Adamas Collection. Tjetra, “shpikja” e re e Rolls Royce për t’a bërë Dawn një kabrio me 2 sedilje.

Nuk kishte mënyrë më “mondane” të mbylljes së eventit. Të ftuarit, shoqëroheshin për në shtëpi nga një shofer të ulur në sediljet e pasme të një Rolls Royce. Ose, në të kundërt, mund të qëndroje në hotel.

“”Cars and Cognac” demostron shpirtin unik të klientëve tanë. Gjithashtu edhe pasionin e tyre të thellë për markën”, – u shpreh Julian Jenkins, drejtor rajonal i Rolls-Royce Motor Cars. “Kjo mbrëmje reflekton dialogun e pasur midis kompanisë dhe klientëve. Një marrëdhënie unike dhe shumë të rrallë, me të cilën ne jemi shumë të privilegjuar të ushqehemi.”

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0