Renault, Nissan dhe Mitsubishi bashkojnë forcat më fort se kurrë!

Renault, Nissan dhe Mitsubishi bashkojnë forcat më fort se kurrë!


Ndërkohë që Tesla vazhdon të punojë fort për të realizuar objektivat e saj, gjërat duken goxha mirë pas dy oqeaneve që lagin tokën e zbuluar nga Kristofor Kolombi.

Aleanca Renault-Nissan, është ende në kryesim përsa i përket njësive të shitjeve të makinave elektrike. Mitsubishi u bë pjese e aleancës thuajse 1 vit më parë. Me sa duket ata nuk duan të dorëzohen dhe synojnë të vazhdojnë të jenë përsëri lider të tregut. Ata planifikojnë të prezantojnë 12 modele të reja deri në vitin 2022, gjithashtu edhe të ulin kost e baterive. Gjithashtu ata planifikojnë 40 modele të cilat do të jenë të paisura me nivele të ndryshme autonomie, dhe 1, e cila nuk do të ketë vojë fare për shofer.

Lexoni: Makinat dhe rrugëtimi i tyre i ri!

Së fundmi ata prezantuan planin e dyre 6 vjeçar të quajtur “Alliance 2022” në një mbledje në Paris. CEO i aleancës Carlos Ghosn, foli për synimet e kompanisë për elektrifikimin, autonominë, dhe ndërlidhjen midis makinave. I gjithë ky ndryshim do të jetë mjaft i kushtueshëm. Por Ghosn është i bindur se ndarja e platformave brenda kompanisë, do ti lejojë ata të jenë më kompeditiv. “Do të përdorim “ekonominë e shkallës” për të krijuar një avantazh kundrejt konkurentëve u shpreh Ghosn. Aksionet e Renault u rritën me 0.8% qe pas mbylljes së konferencës. Çmimi më i lartë ky që nga data 27 korrik.

Lexoni: Tesla dhe shitjet e saj në Hong Kong: 2939 në Mars, 0 në Prill

Renault, Nissan dhe Mitsubishi, duhet të përballen me rivalitetin e fortë të Volkswagen Group, dhe rritjen e vazhdueshme të Tesla nga ana tjetër. Tesla, pas prezantimit të Model 3, i përballueshëm nga më shumë persona, bëhet një rival i drejtërdrejtë me aleancën. E gjithë kjo, në një moment kur Kina, Mbretëria e Bashkuar dhe Franca, kanë nisur përpjekjet e tyre drejt eleminimit të makinave me motorrë me djegie të brendshme.

Lexoni: Fundi i të qënit pronar i makinës tënde

Aleanca, shiti 5.27 milionë automjete në gjysmën e parë të vitit 2017, duke kaluar edhe liderin e mëparshëm, Toyota Motor Corp., por edhe Volkswagen Group. Ata presin që të jenë lider i vitit 2017, edhe për gjysmën e dytë të vitit, me 10.5 milionë njësi të shitura. Dhe ashtu siç shprehet edhe Ghosn, të paktën 14 milionë deri në vitin 2022.

“Kur ti ke “shkallën”, nuk ke nevojë pse të kërkosh për rrugë të shkurtra. Ti mundesh të zhvillosh teknologji të reja, që janë të nevojshme për makinat e së ardhmes.” u shpreh Ghosn.

Burimi: Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0