Qëndrimi gjatë në rrjete sociale krahasohet me varësinë ndaj lëndëve narkotike - Business Magazine Albania

Qëndrimi gjatë në rrjete sociale krahasohet me varësinë ndaj lëndëve narkotike

Mediat sociale kanë ripërcaktuar lidhjen njerëzore. Është gërshetuar aq thellë në çdo aspekt të jetës sonë, saqë është pothuajse e pamundur që ne të tërhiqemi nga pajisjet tona dixhitale.

Instagram, TikTok, WhatsApp dhe platforma të tjera të tilla janë kudo, duke na lejuar të komunikojmë dhe të lidhemi me njerëz nga e gjithë bota.

Por ka një anë tjetër të mediave sociale, një për të cilën ekspertët e shëndetit mendor kanë dhënë alarmin prej vitesh: se si konsumi ynë i mediave sociale krahasohet me varësinë ndaj kokainës ose alkoolit. Dhe si po kontribuon në një krizë në rritje të shëndetit mendor midis të rinjve.

“Lidhja njerëzore është jetike për mbijetesën. Ne jemi të programuar gjatë miliona viteve të evolucionit për t’u lidhur me njerëzit e tjerë,” thotë Anna Lembke, një profesoreshë e psikiatrisë dhe mjekësisë së varësisë në Universitetin Stanford. Por Lembke thotë se kompanitë e mediave sociale në thelb kanë shfrytëzuar nevojën tonë për lidhje njerëzore.

“Një pjesë e mënyrës se si truri ynë na shtyn ta bëjmë këtë është duke lëshuar oksitocinë, hormonin tonë të dashurisë, i cili nga ana tjetër çliron dopaminën në rrugën e shpërblimit, gjë që e bën lidhjen të ndjehet mirë,” shtoi ajo.

Në maj, kirurgu i përgjithshëm Vivek H. Murthy lëshoi ​​një paralajmërim publik: Mediat sociale përbëjnë rrezik për shëndetin mendor dhe mirëqenien e fëmijëve dhe adoleshentëve.

Në një raport të vitit 1964 , gjenerali i atëhershëm kirurg shprehu shqetësimin për rreziqet shëndetësore të pirjes së duhanit, duke i hapur rrugën etiketave paralajmëruese në paketat e cigareve. Në vitet 1980, pati thirrje për të reduktuar nivelet e lejuara të alkoolit në gjak gjatë drejtimit të automjeteve, ndërsa aksidentet e trafikut të lidhura me alkoolin u rritën.

Tani raporti i Murthy-t në mediat sociale po përpiqet të lëvizë përsëri gjilpërën dhe ai ka statistika për të mbështetur shqetësimin e tij: Më shumë se 95 përqind e njerëzve të moshës 13 deri në 17 vjeç thonë se përdorin një platformë të mediave sociale.

“Ne po jetojmë në mes të një krize të shëndetit mendor të të rinjve. Dhe shqetësimi im në rritje është se mediat sociale janë bërë një kontribues i rëndësishëm për këtë”, tha Murthy për The Washington Post.

Në mungesë të ligjeve kundër përdorimit të tepërt të platformave të mediave sociale, thotë Lembke, përgjegjësia qëndron mbi prindërit dhe përdoruesit. Ajo rekomandon identifikimin e llojit të veçantë të medias dixhitale që po ndikon tek ne dhe eliminimin e saj për katër javë, si një lloj i shpejtë dopamine.

“Ne nuk po themi që të eliminohen të gjitha pajisjet dhe të gjitha mediat sociale apo edhe të gjitha mediat, por të identifikohen ato që janë problematike dhe të eliminohen ato për katër javë”, tha Lembke.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0