Pse sipërmarrësit e rinj po shkojnë sot më shumë drejt marketingut dixhital?


Yacine Baroudi themelues i FasTake thotë: “E ardhmja jonë dixhitale ka të bëjë me mundësinë e një produktiviteti më të mirë dhe vendimmarrje për të shijuar një cilësi më të mirë të jetës”. Marketingu është thelbi i çdo biznesi. Nëse keni një ide për një biznes dhe doni të jeni sa më pranë klientëve atëherë duhet t’i kushtoni më shumë rëndësi marketingut. Marketingu dixhital ka disa element që zgjasin jetëgjatësinë e biznesit.

Adresueshmëria:

Aftësia e marketuesit për t’i identifikuar klientët përpara se të bëjnë një blerje. Rrjetet sociale: Vendtakim në internet që lejon përdoruesit të krijojnë një profil dhe të lidhen me përdorues të tjerë për arsye nga më të ndryshmet. Adresueshmëria lehtëson marrëdhënien marketing duke u dhënë mundësi angazhimi klientëve që të krijojnë inovimin e produktit të tyre.

Lexo: AllWeb, konferenca e përvitshme dedikuar marketingut dixhital, ka nisur përgatitjet për edicionin e saj të katërt

Interaktiviteti:

I lejon klientët të shprehin nevojat dhe dëshirat e tyre direkt tek kompanitë përgjegjëse për komunikimet marketing. Ndryshe nga komunikimi me një kah që realizon marketingu mediatik tradicional. Shumë media dixhitale lejojnë bisedime të vazhdueshme në kohë reale ndërmjet marketuesve dhe konsumatorëve.

Aksesi:

Aftësia për të përfituar informacion dixhital rreth produkteve, çmimeve, komenteve dhe detajeve të bizneseve të konkurrencës. Marketingu i lëvizshëm i lejon marketuesit të ofrojnë promocione dhe dhurata nxitëse nëpërmjet celularëve të klientëve të tyre.

Lidhshmëria:

Përdorimi i rrjeteve dixhitale për të siguruar lidhje midis siguruesve dhe përdoruesve të informacionit. Websitet online dhe rrjetet sociale përmirësojnë lidhshmërinë duke siguruar audienca të gjera dhe të ndryshme.

Kontrolli:

Aftësia e konsumatorëve për të rregulluar informacionin që shikojnë, frekuencën dhe rradhën e ekspozimit. Internet është një medium tërheqës (pull – marketing) sepse përdoruesit kontrollojnë informacionin që ata shikojnë. Fuqia më e madhe ndodhet në duart e konsumatorëve.

Amantia Kullolli

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale