AllWeb, konferenca e përvitshme dedikuar marketingut dixhital, ka nisur përgatitjet për edicionin e saj të katërt


Prej 3 vitesh organizim, AllWeb është konferenca që ka tejkaluar pritshmëritë dhe po ndikon fuqishëm në skenën shqiptare të zhvillimit të Marketingut dhe Inovacionit. Përmbajta cilësore vjen nga folës Ndërkombëtarë / Rajonalë dhe vendas.

Duke pasur parasysh rolin e rëndësishëm të ekonomisë dixhitale në rritje, konferenca e tetorit do të mbledhë së bashku shumë aktorë nga fusha të ndryshme që punojnë apo influencojnë tregun, i cili në të ardhmen e afërt premton shumë.

Pjesë e kësaj audience janë kompani apo brande të mëdha që kanë fokus dhe janë pjesë e transformimit dixhital. Ato janë: agjenci marketingu, ekspertë marketingu, inovacioni, zhvillimi, ICT, mobile, profesionistë të PR dhe Social Media.

AllWeb lindi në Maqedoni në vitin 2012 si një konferencë e përvitshme, e cila pasqyronte përmbajtje cilësore, folës fantastikë dhe raste studimi të dobishme në një skenë të vetme, brenda një dite.

Një event unik ku ndërthuren thjeshtësisht prespektivat që ofrohen nga përvojat e folësve të mirënjohur ndërkombëtarë me praktikat më të mira lokale të përcjella nga ekspertë të industrisë nga rajoni.

Lexo: Content, fjala kyçe e Konferencës së Marketingut Dixhital ALLWeb

AllWeb në shifra:

200+ persona në skenë

2500+ persona në eventet si audiencë

120+ brande partnere

1400+ artikuj në media

7,300+ tweets gjatë ditëve të konferencës

140,000+ ndërveprime në Social Media

ÇFARË DO TË SJELLË ALLWEB ALBANIA 2019?

MUND TË VAZHDONI TA PYESNI VETEN DERI NË 17 TETOR, OSE NËSE E KENI NDARË MENDJEN PËR TË MARRË PJESË,

BIJENI BILETEN TANI

Sapo është hedhur online Faqja Zyrtare e Internetit për AllWeb 2019, edicioni 4-ët, në të cilën do të publikohen informacione mbi formatin, folësit, tematikat dhe programin në vijim.

Në këtë Faqe mund të blihet një sasi e limituar biletash me ofertën Super Early Bird! Kjo ofertë përfundon në kohën kur plotësohet numri i biletave të parashikuara nga organizatorët.

# # # # #

Për sponsorizime, bileta apo informacione më të detajuara kontaktoni me:

Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

Si edhe me Darko Bulldioski, në 070/ 30 70 40 ose  në [email protected]

# # # # #

#MeRëndësi

Për ata që nuk e njohin kjo Konferencë është e organizuar në një ditë, nga ora 09:00 – 18:00 dhe mbledh brenda saj folës të njohur ndërkombëtarisht, nga bota dhe rajoni. Prezantimet janë dinamike, me ritëm të shpejtë, larmi tematikash dhe panele në të cilat trajtohet e tashmja dhe e ardhmja e komunikimeve dixhitale dhe zgjidhjeve inovative.

Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb, janë ngjitur më shumë se 200 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si:

Google, The Coca-Cola, TechCrunch, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Microsoft, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, Publicis, Rinkya, Grouper, 404 Agency, McCann Erickson, Httpool, Cedevita, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Digitalizuj.me, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna).

#ËshtëPërMua?

Ky aktivitet është i vlefshëm për Kompanitë, CEO-t dhe punonjësit e tyre që punojnë në departamentet e marketingut, komunikimit, PR, menaxhim, teknologji, inovacion, media e re, media sociale, strategji, sisteme informacioni etj: për Agjencitë e Reklamave, Marketingut dhe PR dhe stafin apo klientët e tyre; për Mediat e reja dixhitale dhe tradicionale; për Sipërmarrjet e reja Startup dhe drejtuesit e tyre; Konsulentët financiarë dhe Strategjikë; Menaxherë Brandesh / Markash; Ekspertë të Shitjeve Online; si edhe për cilindo që është përdorues i teknologjisë dhe që kërkon të dijë se çfarë parasheh e ardhmja e afërt e zhvillimeve të komunikimit në një epokë tërësisht dixhitale.

Të ftuarit në skenë ndajnë ekskluzivisht për audiencën përvojat dhe këshillat e tyre për atë se si komunikimin në internet ta shndërroni në mjet në përkrahje të biznesit.

Për më tepër informacion rreth folësve, programit dhe për vetë konferencën vizitoni www.allweb.al

# # # # #

Për sponsorizime, bileta apo informacione më të detajuara kontaktoni me:

Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]

Si edhe me Darko Bulldioski, në 070/ 30 70 40 ose  në [email protected]

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale