Pse këta themelues i paguajnë punonjësit e tyre ... që të largohen   - Business Magazine Albania

Pse këta themelues i paguajnë punonjësit e tyre … që të largohen  

punonjësit

Prodhuesi i softuerit të menaxhimit të njerëzve me bazë në San Francisko bën të ditur se për punonjësit e rinj, Lattice nuk do të jetë puna e tyre e përhershme. “Unë gjithmonë u them të gjithë të punësuarve të rinj ditën e dytë të hyrjes së tyre, ‘Do të vijë një ditë që ju do të dëshironi një mundësi që Lattice nuk mund ta ofrojë më, dhe kjo është në rregull’,” thotë Koslow. Në të vërtetë, pak më shumë se një muaj pasi tha këtë, 31-vjeçari u largua nga roli i tij si CTO i Lattice për të nisur VStream, një kompani e re për krijuesit e videove. 

Altman, 32 vjeç, i cili aktualisht është CEO, thotë se kompania tipike e teknologjisë i mban punonjësit për rreth dy vjet. Por kjo nuk do të thotë se ai nuk ka investuar për të mbajtur mbi 500 punonjës të Lattice. Me përfitime si programet e stërvitjes, rrogat javore për gjëra të tilla si ushqimi dhe një pushim një mujor për punonjësit me katër vjet nën brezin e tyre, është e lehtë të kuptohet pse shkalla e dorëheqjes vullnetare të kompanisë — edhe përmes Dorëheqjes së Madhe — ka mbetur e qëndrueshme në një shifër, dhe aktualisht është në 3 përqind. Këto përfitime janë një nga arsyet që Lattice fitoi një vend në listën e vendeve më të mira të punës të Inc. këtë vit. 

Lexoni: 7 shenja që punonjësit tuaj po mendojnë të japin dorëheqjen

Por edhe me një shkallë të lartë të mbajtjes, njerëzit ende duhet të zëvendësohen. Kompania aktualisht po përpiqet të përfshijë rreth 150 njerëz të rinj çdo tremujor dhe për të përmbushur objektivat e saj ambicioze të punësimit, ka filluar të ofrojë një përfitim që bie në sy për Inc. dhe për talentet e mundshme: fondet. 

Si të investoni vërtet te njerëzit tuaj 

Nëse po përpiqeni të tërhiqni talente, pagesa e një punonjësi aktual 100,000 dollarë për t’u larguar dhe për të filluar biznesin e tyre mund të duket kundërproduktive. Por ky është pikërisht objektivi i Fondit Invest in Your People, të cilin Koslow dhe Altman e nisën në shkurt 2020: Ai ofron një investim 100,000 dollarë për çdo punonjës që largohet nga Lattice dhe fillon një kompani brenda një viti. Kushtet? Lattice ruan 2 përqind të aksioneve të kapitalit në këto biznese – ose më pak nëse startup-i tërheq një vlerësim prej më shumë se 5 milionë dollarë. 

Duke lënë mënjanë kthimet e ardhshme nga këto investime, bashkëthemeluesit thonë se fondi tashmë ka filluar t’i shërbejë një qëllimi legjitim biznesi. “Ne kemi pasur shumë njerëz që na janë bashkuar, sepse kanë dëgjuar për këtë program,” thotë Koslow. “Ata thonë: “Unë dua të punoj për një biznes që i trajton punonjësit në këtë mënyrë”. 

Deri më tani, dy ish-punonjës kanë shfrytëzuar fondin. Ming Lu, 31 vjeç, bashkëthemeloi firmën e të dhënave Sensible gjashtë muaj pasi u largua nga Lattice në janar 2020 dhe Alex Kracov, 31 vjeç, bashkëthemeloi startupin e marketingut Dock në gusht 2021. 

Lu e vlerëson Lattice me aftësinë e saj për të krijuar një kulturë të fortë në Sensible. “Një gjë që unë e përvetësova duke parë kaq shumë organizata që përpiqen të ndryshojnë kulturën e tyre duke përdorur Lattice është se ju duhet të jeni shumë të qëllimshëm për ndërtimin e kulturës,” thotë Lu. “Nuk mjafton të deklaroni qëllimin tuaj ose të blini disa softuerë — duhet të ndërmerrni veprime. Për shembull, në Sensible, ne duam të ndërtojmë një kulturë të transparencës dhe besimit të lartë. Kjo do të thotë që çdo javë ne po ndajmë top-matjet e produkteve të linjës dhe të biznesit në çdo rast, edhe nëse numrat nuk janë gjithmonë lart dhe djathtas.” 

Kracov gjithashtu mësoi shumë në Lattice. Ai thotë se u bashkua si punonjësi i tretë i kompanisë në vitin 2016 për të shmangur shkollën e biznesit dhe sepse donte të mësonte se si të ndërtonte një startup nga Altman. “Ishte e qartë që nga takimi ynë i parë se Jack kishte gjithë këtë grup gjërash nga të cilat unë mund të mësoja,” thotë ai. 

Gjatë qëndrimit të tij në Lattice, Kracov thotë se Altman u bë miku dhe mentori i tij – gjithmonë i gatshëm për të rrëmbyer një birrë dhe për të folur për idetë e startup-it dhe çështjet e biznesit. Kracov i vlerëson Altman dhe Koslow për të qenë mësues të mëdhenj dhe krijimin e një mjedisi ku mësimi inkurajohej dhe mbështetej. 

Lexoni: Letra e dorëheqjes së Jack Dorsey në Twitter zbulon një të vërtetë të ashpër rreth lidershipit

Si të rriteni pa thyer kulturën tuaj 

Kracov thotë se Dock ka rreth 20 klientë që paguajnë, dhe të ardhura nga 50,000 deri në 100,000 dollarë. Ai po punon për të verifikuar përshtatjen e produktit me tregun dhe duke investuar në SEO përpara se të zgjerojë fuqinë e tij punëtore – pasi ai ka parë se sa i komplikuar mund të bëhet një startup kur filloni të shtoni njerëz. 

Kjo është diçka tjetër që Kracov mësoi nga Altman, i cili filloi Lattice me Koslow pasi pa rreziqet e rritjes së shpejtë në një startup për të cilin ata punuan të dy të quajtur Teespring (tani Spring). 

Altman thotë se Teespring u rrit “shumë shpejt”, duke kërcyer nga rreth 20 në 400 punonjës në dy vjet apo më shumë. “Mësimi im atje,” thotë Altman, “ishte se ekziston një madhësi e caktuar që nuk është më e natyrshme për të vepruar në një koleksion njerëzish. Neglizhenca të çon në një përvojë të keqe. Duhet të punosh në mënyrë proaktive për këtë gjë ose gjërat do të shkatërrohen.” 

Altman këshillon kompanitë që kanë arritur shifrën 100 deri në 200 punonjës që të investojnë në mjete komunikimi dhe të krijojnë mënyra programatike për të dëgjuar reagimet e punonjësve për mënyrën se si ndihen punonjësit. 

Nëse zgjidhni platformën e Lattice për të lehtësuar atë strukturë (sikurse Kracov ka zgjedhur të bëjë me tre punonjësit e tij në Dock), atëherë, ndoshta, Altman dhe Koslow janë në diçka kur flasin për rëndësinë e shpenzimit të parave për politika që përputhen me vlerat e tyre. Lattice ka refuzuar të ndajë të ardhurat, por vlerësohet në më shumë se 3 miliardë dollarë. 

“Lattice është e gjithë kjo paketë produktesh që ka të bëjë me dhënien e kompanive një mënyrë për të menaxhuar me në qendër punonjësit,” thotë Altman. “Natyrisht, ne duhet të praktikojmë atë që predikojmë.” 

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0