Pse e ndryshoi formën e çokollatave kompania Toblerone? - Business Magazine Albania

Pse e ndryshoi formën e çokollatave kompania Toblerone?


Toblerone është reduktuar dhe fansat e tij janë zemëruar keq.

Çokollata Toblerone, që është pronë e Mondelez International Inc., ka reduktuar peshën e saj në Mbretërinë e Bashkuar me 10%, nga 170 gramë në 150 gramë. Me dizanjin e ri, ka një hapësirë të dallueshme midis majave “të famshme” të çokollatës.

Ky ndryshim pason një ridizenjim të ri të Toblerone në të gjithë botën, i cili ka zvogëluar masën e shufrave të çokollatës nga 400 në 360 gramë.

Kompania thotë se ka qenë e detyruar për ta bërë këtë reduktim (i cili do të ketë përsëri të njëjtin çmim) për të zvogëluar shpenzimet.

“Njësoj si shumë kompani të tjera, ne po përjetojmë shpenzime të shumta për shumë përbërës. Për t’i mbuluar këto shpenzime, por njëkohësisht për t’u siguruar që Toblerone do të vazhojë të jetë më i preferuar në treg, ne e kishim të nevojshëm reduktimin e masës së çokollatës me vetëm dy shufra për Mbretërinë e Bashkuar,” ka shkruar në Facebook kompania e çokollatës në Tetor.

Klientët e Toblerone janë të xhindosur nga ky ndryshim dhe kjo ka qenë e dukshme në ankesat e shumta të bëra në rrjetet sociale.

“Nëse keni shpirt, ju lutem riktheni përsëri Toblerone-n e vjetër.” shkruhej në një koment në Facebook-un e Toblerone.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0