Pse Covid-19 po vë në rrezik shpëtimin e Notre Dame ?


Shpëtimi i Katedrales së Notre Dame, e cila u shkatërrua pothuajse nga një zjarr një vit më parë, është në rrezik për shkak të koronavirusit në Francë. Puna për të hequr 40,000 skela, të cilat ishin vendosur para zjarrit për një projekt rinovimi, janë ndalur si pjesë e masave të mbylljes që filluan në 17 mars për të parandaluar përhapjen e virusit.

Lexo: Ekspertiza e FMN: Ekonomia botërore do të ulet me 3%, por me shpresa rimëkëmbje në 2021, nëse rihapet ekonomia

Katedralja rrezikon të bëhet një viktimë tjetër e COVID-19, pasi skelat, disa prej të cilave u shkrinë në zjarr, duhet të hiqen për të shmangur dëmtimin e mëtejshëm të ndërtesës.

Zjarri shkatërroi brendësinë dhe rrëzoi gomën ikonike të katedrales në 15 Prill të vitit të kaluar. Më shumë se një miliardë euro u zotuan për rindërtimin e saj, me presidentin francez Emmanuel Macron duke vendosur një objektiv të rihapjes së dyerve të tij në kohë për Lojërat Olimpike të vitit 2024 në Paris.

Por me planet për të hequr shufrat e skelave në një operacion preciz të ndalur nga virusi, ndërtesa rrezikon të dëmtojë më tej.

“Për sa kohë që ne kemi këtë skele rreth e rrotull, ka akoma një lloj shansi prej 50% që mund të sillni më shumë dëme në katedrale,” tha kleriku i Notre Dame, Brice de Malherbe, i cili u evakuua nga policia nga shtëpia e tij pranë katedrales pasi flakët përfshinë çatinë e saj.

Masat e prapambetura kanë vonuar progresin, pasi ka akoma zona të katedrales të cilat nuk janë analizuar nëse kanë nevojë restaurimi.

Burimi: Euronews

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale