Projekti i INTERREG – ADRION Future 4.0: Rezultatet dhe Perspektiva

Projekti i INTERREG

Një nga dobësitë kryesore të Evropës qëndron në inferioritetin e saj, kur krahasohet me ekonomitë e tjera të zhvilluara të planetit, në drejtim të transformimit të rezultateve të kërkimit teknologjik dhe aftësive në inovacione dhe përparësi konkurruese. Ky supozim, marrë nga Libri i Gjelbër i BE-së për inovacionin botuar shumë vite më parë, duket ende i vërtetë.

Për të mbushur këtë boshllëk, projekti INTERREG – ADRION Future 4.0 ka punuar për tre vjet dhe tani është gati të paraqesë rezultatet dhe të ndajë rezultatet. Në veçanti, projekti synonte të përballonte sfidat e sjella nga revolucioni i katërt industrial me një fokus specifik në sektorin detar, dhe ndërtimin e anijeve. Ky sektor – ashtu si apo edhe më shumë se sektorët e tjerë prodhues – ndikohet nga futja progresive e proceseve prodhuese të sistemeve kibernetike – fizike, të cilat ndërthurin proceset tradicionale me inteligjencën artificiale dhe që shkatërrojnë kufijtë midis botës reale dhe asaj virtuale . Shoqëritë, industritë dhe ekonomitë e Adriatikut – Jon janë të përfshira gjithashtu në këtë transformim, me efekte në prodhim, në marrëdhëniet midis kompanive dhe në zhvillimin e kapitalit njerëzor. Për të përballuar këto sfida, projekti synoi të hartonte një model të Industrisë 4.0 për të përmirësuar aftësinë konkurruese të sektorit detar dhe ndërtimit të anijeve në dy rajone italiane (Veneto dhe Pulia), në Kroaci, Greqi dhe Shqipëri.

Lexo: Mbi 20 sipërmarrje nga Ballkani, prezantohen e zhvillojnë takime B2B në Tiranë

Partneriteti Future 4.0 ka shumë aktorë dhe përfshin organe publike dhe private (të tilla si Rajoni i Venetos që është partneri kryesor, qarku Primorje – Gorski Kotar, Dhoma e Tregtisë së Tiranës, Dhoma e Tregtisë e Akaisë), universitete ( Politekniku i Barit, Universiteti i Rijekës, Universiteti i Patras, Universiteti Mesdhetar i Shqipërisë) dhe organizatat mbështetëse të kompanive (Confindustria Veneto SIAV), të gjitha aktive në promovimin e Industrisë 4.0.

Një aktivitet i plotë kërkimor ishte guri themelor i projektit që synonte të hetonte karakteristikat e rajoneve partnere për sa i përket ekonomisë, trendeve të zhvillimit, demografisë dhe specifikave të sektorit detar dhe nautik. Analiza ishte gjithashtu rasti për të marrë në konsideratë aftësitë dhe profilet profesionale që përdoren aktualisht në sektorin e ndërtimit të anijeve dhe për të diskutuar me kompanitë aftësitë dhe profilet për të zbatuar Industrinë 4.0. Kjo analizë e nevojave industriale ishte në zemër të hartimit të modelit të të mësuarit Smart, d.m.th. qasja e partnerëve për të mbështetur kompanitë në ngritjen në detyrë dhe rimbushjen e forcës së tyre të punës. Modeli u zhvillua brenda konceptit të transferimit të njohurive, i cili nuk është i kufizuar në idenë e vetme të transferimit teknologjik, por merret gjithashtu me nevojën për të përgatitur kompaninë për të marrë njohuri të reja të jashtme dhe për ta transformuar atë në mënyrë që ta bëjë atë të përdorshme në organizata pritëse. Një platformë on-line u krijua për të mbështetur zbatimin e modelit të të mësuarit dhe për të bërë të disponueshëm një mjedis të hapur mësimi.

Modeli i të mësuarit u testua në pesë rajone partnere përmes realizimit të po aq planeve lokale të veprimit, të cilat përfshinin 60 palë të interesuara publike dhe private dhe 132 kompani të industrisë detare. Planet prezantuan ndërmarrjet në bazat e teknologjive të mundësimit të lidhura me Industrinë 4.0, të tilla si, për shembull, kompjuterizimi Cloud, realiteti i shtuar dhe sistemet e përparuara të prodhimit. Planet ishin të dobishme gjithashtu për të vërtetuar modelin e të mësuarit dhe për të propozuar katër profile profesionale inovative për të përmirësuar ofertën e të mësuarit të lidhur me Industrinë 4.0 në sektorin e ndërtimit të anijeve. Të katër profilet janë: Menaxheri i IT, Zona Teknike – Menaxheri i Kërkimit dhe Zhvillimit, Menaxheri i Furnizimit dhe Menaxheri i Burimeve Njerëzore.

Jo vetëm që rezultatet e projektit plotësuan objektivat e projektit, ato gjithashtu patën tre pasoja pozitive në industrinë detare dhe detare në zonën Adriatik – Jon. Së pari, kompanitë transferuan njohuri të reja të lidhura me revolucionin e katërt industrial, duke përmirësuar potencialin e tyre në drejtim të inovacionit, efektivitetit, uljes së kostos, proceseve të reja operative dhe menaxheriale dhe zhvillimit të aftësive të reja. Së dyti, janë krijuar lidhje, partneritete dhe lidhje midis ndërmarrjeve, ofruesve të njohurive, universiteteve dhe administratave publike; këto lidhje forcojnë ndjenjën e përkatësisë së operatorëve të cilët, duke penguar Industrinë 4.0, po përballen me sfida dhe probleme të përbashkëta. Së treti, projekti trajtoi çështjet e revolucionit të katërt industrial, duke i përzier ato me çështje të tjera ndërsektoriale të lidhura me të gjithë sektorët prodhues, si ndryshimi i klimës, rraskapitja progresive e burimeve, demografia. Si rezultat, vetë qëndrueshmëria e sektorit detar është rritur dhe kontributi i sektorit detar në zhvillimin e zonës Adriatik – Jon është i fuqizuar.

Partnerët vendosën në fund të projektit të nënshkruajnë një marrëveshje zyrtare bashkëpunimi, për të vazhduar bashkëpunimin e tyre në Industrinë 4.0 në sektorin detar, për të vazhduar punën me platformën Future 4.0 dhe për të vazhduar mbështetjen e kompanive në proceset e transformimit dixhital.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale