Individët në familjet me të ardhura të larta kanë parë që përdorimi i WhatsApp të rritet me shpejtësi që nga viti 2017, duke arritur 55% të përdoruesve të internetit këtë vit. Kjo krahasohet me 43.3% të individëve me të ardhura të ulëta.
Lexoni: Kontrolloni WhatsApp-in. Aplikacioni do të sjellë një ndryshim të ri
WhatsApp është shumë më popullor tek përdoruesit femra 49.8% krahasuar me 45.8% meshkuj këtë vit. Ky ndryshim është veçanërisht i madh në mes të audiencave të rinj – depërtimi është 8.7% më i lartë për femrat e moshës 18-20 vjeç. Ky hendek mbyllet kur rritet mosha, ndërsa meshkujt e moshës 65 vjeç e lart kanë më shumë gjasa të përdorin platformën.
Mbi 4/5 e popullsisë përdorin WhatsApp në Afrikën e Jugut, Hong Kong, Singapor, Meksikë, Brazil, Argjentinë, Kili dhe Malajzi. Në të kundërt, kjo zbret në më pak se 10% në Shtetet e Bashkuara, Danimarkë, Hungari, Tajvan, Korenë e Jugut dhe Japoni.
Ndërsa platforma Facebook po zbehet, WhatsApp do të bëhet gjithnjë e monetarizuar për të nxitur rritjen e kompanisë. Platforma paraqet një çështje të rëndësishme për markat rreth angazhimit dhe ndjekjes, duke pasur parasysh natyrën e saj “të errët sociale”. Analiza më e mira dhe marketingu influencues në shkallë të ulët janë dy zgjidhje të mundshme për reklamuesit.
burimi: Warc
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.