Po aplikoni për punë? Ja çfarë duhet të shkruani në letrën tuaj të interesit - Business Magazine Albania

Po aplikoni për punë? Ja çfarë duhet të shkruani në letrën tuaj të interesit


Promovimi i vetes mund të jetë i ndërlikuar kur nuk kemi akoma përvojë pune. Por nuk është diçka e pamundur.

Të arrish të fitosh një vend pune është një sfidë për shumë profesionistë. Të fitosh një vend pune pa ndonjë përvojë mund të jetë një sfidë edhe më e madhe.

Për një punëkërkues pa përvojë, është dekurajuese kur ka aplikuar për dhjetëra (ose qindra) pozicione pune dhe nuk ka marrë asnjë përgjigje nga asnjë punëdhënës. Edhe pse mund të ndiheni sikur doni të hiqni dorë nga kërkimi juaj për punë, është e rëndësishme të vazhdoni dhe shkruani letra interesi që do t’ju bëjnë të dalloheni për punëdhënësit.

Lexoni: Po jepni një intervistë për punë? Ja si t’u përgjigjeni me sukses pyetjeve

Këtu janë disa këshilla për të shkruar një letër interesi kur keni pak ose aspak përvojë:

Paragrafi i parë: Prezantoni veten sa më qartë

Paragrafi i parë është mundësia juaj për të dhënë një përshtypje të fortë të parë tek punëdhënësi. Kjo pjesë duhet të shpjegojë se kush jeni, pozicionin për të cilin jeni të interesuar dhe si e zbuluat mundësinë.

Prezantimi është gjithashtu një mundësi e shkëlqyer për të përmendur çdo lidhje që keni me organizatën. Për shembull, nëse njihni një praktikant ose alumni të mëparshëm që ka punuar për organizatën, sigurohuni që të përmendni emrin e tyre në prezantimin tuaj.

Paragrafi i dytë: Flisni për aftësitë dhe arritjet tuaja përkatëse

Kjo pjesë është sfida më e madhe për punëkërkuesit me pak ose aspak përvojë. Është gjithashtu seksioni ku shumë punëkërkues bëjnë gabime, sepse nuk dinë të nxjerrin në pah aftësitë dhe përvojën e tyre përkatëse.

Ndërsa shpjegoni pse jeni të kualifikuar për pozicionin, është e rëndësishme të lidhni pikat me punëdhënësin. Për shembull, nëse nuk keni pasur një praktikë në marketing dhe keni fituar shumë përvojë në marketing përmes një pune me kohë të pjesshme në shërbimet e studentëve, mund të theksoni aftësitë e komunikimit dhe përvojën që keni fituar përmes atij pozicioni.

Paragrafi i tretë: Nxirrni në pah cilësitë tuaja më të mira dhe shpjegoni pse jeni të përshtatshëm për pozicionin

Shumica e punëdhënësve dëshirojnë të punësojnë kandidatë që janë kreativë dhe me aftësi të forta të menaxhimit të kohës. Edhe pse e konsideroni veten një përshtatje të shkëlqyer për pozicionin, duhet të përdorni shembuj që ilustrojnë pse jeni të përshtatshëm për punën. Në fakt duhet të kuptoni se thjesht duke thënë që keni aftësi të shkëlqyera në menaxhimin e kohës dhe aftësi të mira për lidership nuk do t’ju punësojnë.

Kur flasim për cilësitë tuaja, është e rëndësishme të flasim për shembuj të jetës reale. Pika kyçe për të mbajtur mend këtu është të siguroheni që shembujt tuaj janë të përmbledhur dhe vizualë.

Paragrafi i katërt: Përfundoni me një thirrje për veprim

Paragrafi i fundit është pjesa që do të nënshkruajë marrëveshjen për një intervistë pune. Ju dëshironi të lini një përshtypje të qëndrueshme për lexuesin, kështu që sigurohuni që përfundimi juaj të jetë i sigurtë dhe i mirë dhe që e inkurajon menaxherin e punësimit t’ju kontaktojë.

Lexoni: Trajnimet e punonjësve, mundësi për punësim afatgjatë. Intervistë me Rigers Rusi, Administator i Albpastrim dhe sipërmarrës pranë AlbAcademy

Pasi të keni përfunduar letrën e interesit dhe të jeni të sigurtë se është pa gabime, ju jeni gati ta dërgoni atë tek menaxheri i punësimit. Sigurohuni që të keni përfshirë një header në krye të dokumentit, përfshirë informacionin tuaj të kontaktit dhe një URL të shkurtuar për llogarinë tuaj në LinkedIn. Pasi dokumenti të jetë gati, ruajeni si një PDF dhe bashkangjiteni atë në email-in që do të dërgoni. Kjo do të sigurojë që formatimi i letrës suaj të interesit nuk do të ndryshojë pasi të shkarkohet nga marrësi.

Vetëm sepse nuk keni eksperiencë nuk do të thotë që ju nuk mund të shkruani një letër interesi të mirë. Duke ndjekur këto këshilla, ju do të shkruani një letër interesi që do të vihet re nga punëdhënësit dhe do të keni mundësinë të fitoni punën tuaj të parë.

burimi: FastCompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0