Përgjigjia me 5 fjalë e Tim Cook ndaj Facebook - Business Magazine Albania

Përgjigjia me 5 fjalë e Tim Cook ndaj Facebook

Tim Cook

Ekzekutivi i Apple shprehet qartë, ai nuk po merr vendime bazuar në atë që është më e mira për Facebook, por për Apple dhe klientët e tij.

Intervista e Tim Cook me Kara Swisher për podcastin e saj Sway ishte shprehëse në disa aspekte. Ndoshta pjesa më e përfolur e bisedës ishte zbulimi se CEO i Apple nuk pret që të mbajë ende punën pas 10 vitesh. Kjo është sigurisht befasuese, por nuk është për t’u habitur që Cook mund të mos dëshirojë të vazhdojë me ritmin që kërkon menaxhimi kompanisë më të vlefshme në botë, kur të jetë 70 vjeç.

Kishte gjithashtu shumë pohime kundrejt produkteve të ardhshme si augmented reality glasses, madje edhe mundësinë e një makine Apple. Secila prej tyre sigurisht do të ishte e mirëseardhur, por ne tashmë mendojmë që Apple po punon për të dyja dhe nuk është ndonjë befasi.

Lexo: Bill Gates shpjegon pse është pronari më i madh i tokave bujqësore në Amerikë

Shumë më interesante ishte përgjigjja e Cook kur u pyet nga Swisher se si ndryshimet e ardhshme të privatësisë së Apple do të ndikojnë në Facebook.

“Unë nuk jam i përqëndruar në Facebook, kështu që nuk e di”,- tha Cook. Teksa u kujtua nga Swisher se Facebook ka thënë që Apple po bëhet gjithnjë e më shumë një nga konkurrentët e tij më të mëdhenj, Cook theksoi pozicionin e tij.

“Oh, mendoj se ne garojmë në disa gjëra”,- tha Cook. “Por jo, nëse më pyesin cilët janë konkurrentët tuaj më të mëdhenj, ata nuk do të ishin në listë“.

Ato shtatë fjalë, “Unë nuk jam i përqëndruar ënë Facebook”, janë brutale dhe të shkëlqyera në të njëjtën kohë. Janë brutale sepse Cook po e bën të qartë se kompania nuk po merr vendime të bazuara në Facebook, ose diçka tjetër. Sado shumë që është përfolur beteja midis Apple dhe Facebook gjatë muajve të fundit, Cook e largon kompaninë e mediave sociale nga loja.

Apple, në vitin 2020 fitoi rreth 200 miliardë dollarë të ardhura duke shitur miliona iPhone, iPad, Mac dhe Apple Watches dhe kompania vlen pak më shumë se 2 trilionë dollarë. Nga ana tjetër, Facebook kishte 86 miliardë dollarë të ardhura, kryesisht nga reklamat digjitale dhe vlen rreth 860 milionë dollarë. Kjo nuk është gjë e keqe, por nuk është asgjë krahasuar me Apple, e cila fiton më shumë në një tremujor sesa mund të fitojë Facebook-u gjatë gjithë vitit.

Në të njëjtën kohë, është e shkëlqyer sepse Cook e ka të qartë që ai merr vendime për Apple bazuar në atë që është më e mira për kompaninë dhe përdoruesit e saj. Ai nuk është i shqetësuar për ndërmarrjet e tjera, pavarësisht nëse ato janë konkurrente apo jo.

Lexo: Çdo orë instalohet një ATM Bitcoin. 2 muajt e ardhshëm pritet që numri total global të arrijë 20.000

Citati i Jeff Bezos i përshtatet më së miri situatës: “Mos kini frikë nga konkurrentët tanë, ata kurrë nuk do të na japin para gjithsesi”,- tha Bezos. “Kini frikë nga klientët tanë.”

Shumë kompani kalojnë shumë kohë duke menduar se çfarë po bën konkurrenca e tyre dhe jo duke u përpjekur të kuptojnë klientët e tyre dhe atë që ata me të vërtetë duan. Kjo ngjan shumë me atë që po bën Facebook.

Në vend që të përqendrohet në gjetjen e mënyrave për mbrojtjen e informacionit personal të përdoruesve të tij, Facebook duket se është më i interesuar për atë që po bën Apple. Konkretisht, po shpenzon shumë kohë dhe energji i përqendruar në ndryshimet e ardhshme të Apple në iOS 14 sa që mund të ndikojë në dështimin vet.

Në vend të kësaj, përgjigja e Cook është një shembull i shkëlqyer i inteligjencës emocionale. Pavarsisht të gjitha sulmeve të Facebook, Cook nuk po e lejon atë t’i errësojë vizionin e tij për vendimet përsa i përket Apple. Do të ishte e lehtë të shqetësohesh, ose të humbasësh përqendrimin, por kjo nuk u shërben kurrë klientëve ose biznesit tuaj në planin afatgjatë.

Për këtë mund të pyesni Facebook-un.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0