Panelet diellore, prodhuesit kërkojnë që tepricat t’i blejë OSHEE - Business Magazine Albania

Panelet diellore, prodhuesit kërkojnë që tepricat t’i blejë OSHEE


Prodhuesit e  energjisë diellore kërkojnë që të kenë të siguruar shitjen e energjisë që prodhojnë, duke kërkuar që në raste tepricash dhe pamundësisë për shitje, energjia të blihet nga OSHEE.

Në një takim të zhvilluar së fundi me palët, Ministrja e Infrastrukturës dhe Energjisë Belinda Balluku, theksoi se grupi i punës së ministri duhet të nisë hartimin e udhëzimit.

Ky udhëzim pritet të përcaktojë rrugën se si do të bëhet blerja e energjisë nga panelet diellore që prodhojnë energji të rinovueshme.

Lexo: Krijohet ora e parë e pajisur me panel diellor

Mangësitë në dokumentat ligjorë dhe pengesat që kanë hasur prodhuesit e energjisë, kanë bërë që në ministri të ketë ankesa të herëpashershme nga vetë prodhuesit.

Por, ndërsa ekspertët e Ministrisë së Energjisë pritet të plotësojnë dokumentat që tregu të funksionojë, Operatori i Shpërndarjes së Energjisë nuk duket i gatshëm të blejë energjinë elektrike tek prodhuesit e energjisë diellore. Një blerje sipas kërkesave të klientit dhe jo nevojave të kompanisë OSHEE, rrezikon të rrisë kostot sipas kësaj të fundit.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0