Nuk ndiheni të suksesshëm? Sipas një studimi nga Stanford kjo mund të jetë një shenjë e mirë - Business Magazine Albania

Nuk ndiheni të suksesshëm? Sipas një studimi nga Stanford kjo mund të jetë një shenjë e mirë


A jeni ju një nga ata punonjësit e pakënaqur?

Tipi i personit i cili, edhe pse ka disa suksese të dukshme në jetë, një karrierë të gjatë, siguri financiare, respektin e kolegëve, thjesht nuk ndihet sikur ka bërë mjaftueshëm?

A jeni gjithmonë i shqetësuar që mund të realizoni më shumë?

Nëse është kështu, ju ndoshta ndihenii i pavlerë në krahasim me konkurrentët tuaj të cilët kënaqen më shpejt, por sipas një studimi të ri nga Stanford, e gjithë ambicia juaj ka një aspekt pozitiv.

Pra të ndihesh jo i suksesshëm rezulton të jetë një shenjë shumë e mirë që ju jeni duke kaluar, për të arritur gjëra edhe më të mëdha.

Pse të ndihesh jo i suksesshëm nuk është gjithmonë diçka e keqe?

Për këtë kërkim, profesori i marketingut në Stanford Szu-chi Huang dhe kolegët e tij kërkuan që 136 pjesëmarrës të luanin një lojë për paratë e cila përfshinte memorizimin dhe më pas kujtimin e ngjyrave. Ata vëzhguan jo vetëm performancën e lojtarëve por edhe mënyrën se si ata e gjykuan vështirësinë e garës dhe sa të sigurtë ishin për suksesin e tyre në lojë.

Ata zbuluan se vetëkënaqësia, e njohur si ndjenja e suksesit dha më vonë  dënimin për pjesëmarrësit në lojë. Një studim pasardhës më i madh i cili përfshinte një libër të dhuruar për bamirësi konfirmoi efektin. Nëse ju ndiheni sikur ia keni dalë, ju jeni më shumë të prirur të vuani një rënie të motivimit dhe të humbisni garën në kilometrin e fundit.

“Njerëzit të cilët drejtojnë, nënvlerësojnë përpjekjet që ata kanë nevojë për të investuar, kështu që ata pushojnë para kohe”, është një nga komentet e Huang, për të përmbledhur gjetjet.

Ose, për ta thënë edhe më troç: pakënaqësia nuk është aspak e këndshme, por ajo iu mban të uritur dhe iu shtyn drejt suksesit. Ndjenja e të qenit jo i suksesshëm ka vlerën e saj.

Si të qëndroni të uritur pa e torturuar veten?

Të torturosh veten vazhdimisht për të metat e tua dhe të krahasohesh me të tjerët nuk është një mënyrë e mirë jetese. Pra si mund t’i shfrytëzoni këto “dobësi”për të marrë më të mirën nga vetja?

Çelësi, sipas përshkrimit të Stanford në kërkimin e bërë, është të mos e mbani vështrimin tuaj karshi njerëzve të tjerë (nëse e bëni këtë, motivimi juaj do të bjerë sapo të bëni hapin e parë), por në vend të kësaj fokusohuni në standardet tuaja të larta duke e pyetur veten nëse po performoni me të njëjtin dedikim dhe përpjekje si më parë.

Në këtë mënyrë, ju mund të shmangni vetëkënaqësinë dhe gjithashtu mjerimin e vazhdueshëm që ndjeni.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 48 të numrit 13 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 13 të sa

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0