“Nuk jeni një robot”? Do befasoheni nga ajo çfarë fshihet pas kësaj kërkese - Business Magazine Albania

“Nuk jeni një robot”? Do befasoheni nga ajo çfarë fshihet pas kësaj kërkese

Përgatituni ta shikoni në një dritë të re kutinë tashmë të kudondodhur në rrjet që ju kërkon të konfirmoni që “nuk jeni një robot”.

Nganjëherë ajo pasohet nga disa teste të tjera imazhesh ku kerkohet të identifikoni objekte të caktuara, ose të riprodhoni numra ose shkronja.

Por më shpesh ju duhet ë klikoni në kutinë ‘I’m not a robot’ për të vazhduar me lundrimin tuaj në internet.

Por si e kupton rrjeti që nuk jeni një robot nga një klikim i vetëm?

Metoda e njohur tashmë si CAPTCHA, bëhet për të dalluar përdoruesit kompjuter nga ata njerëzorë, ose ndryshe “për të kapur robotët”.

Disa supozojnë se klikimi në  ‘I’m not a robot’ dallon inteligjencën artificiale nga përdoruesit e tjerë, por funksioni i vërtetë është krejt tjetër, madje edhe paksa i frikshëm.

 

Në një program të mëhershëm të BBC është treguar se ky opsion i jep lejen rrjetit të kontrollojë historinë tënde në internet dhe të përcaktojë nëse je një person.

“Nuk është puna te klikimi por te analiza e veprimeve të tua para klikimit, sado të vogla mund të duken ato”, tha analistja britanike Sandi Toksvig në një panel.

Ajo shtonte: “Nuk mund t’ju them të gjitha detajet pasi ata i mbajnë sekret, sepse nuk duan që njerëzit të bëjnë me hile në test, por në përgjithësi klikimi kutisë nxit kërkuesin e internetit që jeni duke përdorur, të kërkojë historinë e vizitave të tua në rrjet”.

Toksvig shpjegonte më tej: “Klikimi i kutisë nis dhe analizimin e mënyrës sesi lëvizni kursorin në ekran, që është përsëri e frikshme, më duket mua”, shton prezantuesja.

“Kështu që kur klikon kutinë e sigurisë ‘I am not a robot’ ti po udhëzon faqen e internetit të kontrollojë të dhënat e tua dhe të vendosë vetë. Nëse makineria nuk është e sigurte, ajo nuk të jep aksesin por të drejton te fotografitë për të zgjedhur, derisa të sigurohet”.

Video është rishfaqur kohët e fundit në rrjetin Tik Tok dhe ka marrë miliona klikime.

Shumë nga komentuesit ishin të shokuar. “Me të vërtetë?” pyeste një përdorues.

Ndërsa një tjetër kërkonte të dinte: “Kush ia jep atyre të dhënat private? A është e ligjshme kjo?”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0