Nuk është e nevojshme të bëheni menaxherë për t’u rritur në karrierë


Në shumë kompani, të ngjisësh shkallët e  karrierës, zakonisht nënkupton të ngrihesh në detyrë në nivel menaxherial. Megjithatë, ka shumë punonjës të talentuar, të cilët nuk duan të menaxhojnë të tjerët apo të mbajnë përgjegjësi për punën e skuadrës. Për ata, rritja në detyrë si lider mund të nënkuptojë distancimin nga ajo që i bën vërtetë të lumtur.

Një lëvizje e tillë në kompani, mund t’i mërzisë punonjësit nëse personi që rritet në detyrë nuk është i kënaqur ose nuk ka aftësi menaxheriale. Fundja, menaxherët e këqinj janë zakonisht arsyeja që punonjësit kanë performancë të ulët ose largohen nga vendi i punës. Sidoqoftë, edhe punonjësit të cilët nuk duan të bëhen menaxherë synojnë të rriten në aspektin profesional.

Çfarë mund të bëjnë kompanitë për t’i mbajtur “jo-menaxherët” e talentuar

“Kompania duhet të fillojë të mendojë një mënyrë alternative për rritjet në detyrë”, thotë Johnny Taylor, president dhe CEO i Shoqërisë për Menaxhimin e Burimeve Njerëzore.

“Ka dy mënyra për t’u rritur në detyrë, njëra është fitimi i kontrollit dhe tjetra është kompensimi. Punonjësit që nuk duan të jenë në krye, duan të shohin një rrugëdalje të re”, thotë Taylor.

Punëdhënësit nevojitet të fokusohen në mënyrat sesi punonjësit e tyre mund të zhvillojnë aftësitë e tyre dhe të rriten vazhdimisht, përtej fitimit të parave. Kompanitë që nuk ofrojnë mundësi rritjeje për stafin, rrezikojnë të humbasin disa prej talenteve të tyre më të mira, thotë Danny Nelms, presidenti i Work Institute, i cili studion angazhimin dhe mbajtjen e punonjësve në vendin e punës. Nëse nuk konsideroheni si kompani që investon tek punonjësit duke u ofruar mundësi rritjeje, ju nuk do të tërhiqni njerëzit për të cilët keni nevojë”, thotë Nelms.

Lexo këtu: Faktorët motivues që punonjësit kërkojnë për karrierën e tyre

Kushdo që nuk do të promovohet si menaxher duhet të pyesë drejtpërdrejt punëdhënësin, “A ofroni rrugë alternative për të fituar më shumë para dhe prestigj”?, këshillon Marcus Buckingham, drejtori i kërkimeve të njerëzve dhe performancës së tyre më Institutin e Kerkimeve, ADP dhe bashkëautor i “9 gënjeshtrat rreth punës”.

“Kjo është një nga pyetjet kryesore që duhet bërë për të arritur efektivitet në organizim, thotë Buckingham.

Rrugë alternative të suksesit në disa kompani, por jo në disa të tjera

“Në një farë mase, këto rrugë ekzistojnë në disa industri, të paktën për më të talentuarit e stafit, që mund të performojnë më mirë se shefi i tyre”, thekson Taylor.

Për shembull, një kirurg me famë botërore mund të fitojë më shumë sesa shefi i departamentit apo drejtori i spitalit. E njëjta gjë vlen edhe për trajnerët e yjeve të futbollit, të cilët mund të fitojnë më shumë sesa një rektor universiteti. Ka personalitete të medias, pagesat e të cilëve renditen në të njëjtën listë me drejtorët e tyre.

Industria e IT ka krijuar mundësi zhvillimi për inxhinierët, të cilët mund të paguhen shumë pa qenë nevoja të jenë drejtpërdrejt në krye të ekipit.

“Por, në profesione të ndryshme, si infermieria, kjo nuk ndodh shpesh. Zakonisht, që një infermier/e të rritet në detyrë, duhet të kalojë nga infermiere në një pozicion mbikëqyrës në spital. Për t’u rritur, duhet të ushtrosh më pak profesionin e infermierit”, thotë Buckingham.

Work Institute ka punuar me dy organizata të kujdesit për shëndetin në Lindjen e Mesme, për t’i ndihmuar ata në zvogëlimin e numrit të infermierëve. “Një nga mënyrat e suksesshme ishte të krijohen rrugë të reja për rritjet në karrierë të infermierëve”, thotë Nelms. Kjo mënyrë përfshinte ndihmë për të fituar grada të reja, programe rezidente dhe pagesa më të larta per nivele të ndryshme të arritjeve.

CNN

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale