Mbi 15% e adoleshentëve raportojnë se janë "pothuajse vazhdimisht" në YouTube ose TikTok - Business Magazine Albania

Mbi 15% e adoleshentëve raportojnë se janë “pothuajse vazhdimisht” në YouTube ose TikTok

Një studim i bërë për adoleshentët në SHBA, tregon se YouTube dhe TikTok janë platformat më të përdorura prej tyre.

Sondazhi tregoi se YouTube ishte platforma më e përdorur gjerësisht për adoleshentët në SHBA, me 93% të të anketuarve që pohuan se e përdorin rregullisht.

TikTok ishte aplikacioni i dytë, me 63% të adoleshentëve që thonë se përdorin shërbimin e videove të shkurtra në pronësi të ByteDance, i ndjekur nga Snapchat, Meta dhe Instagram. Ndërkohë, Facebook dhe Twitter, i njohur tani si X, nuk janë aq të njohura nga adoleshentët në SHBA.

Për sa i përket Facebook-ut në veçanti, autorët e Pew Research shkruan se, përqindja e adoleshentëve që përdorin aplikacionin e mediave sociale në pronësi të Meta ka rënë nga 71% në 2014-2015 në 33% sot. Në të njëjtën periudhë, përdorimi i Instagram, i cili është në pronësi të Meta, nuk ka mbuluar dallimin në pjesën e tregut, duke u rritur nga 52% në vitin 2014-2015 deri në një kulm prej 62% vitin e kaluar, për të zbritur në 59% në vitin 2023, sipas firmës.

Hulumtimet zbuluan se vajzat adoleshente kishin më shumë tendencë të përdornin aplikacione si: BeReal, TikTok, Snapchat dhe Facebook. Nga ana tjetër, djemtë adoleshentë kishin më shumë tendencë të përdornin aplikacione të fokusuar në video lojëra dhe komunikim shoqëror si: Discord dhe Twitch.

Në lidhje me racën dhe etninë, anketa zbuloi se rreth 80% e adoleshentëve me ngjyrë përdorin TikTok, në krahasim me 70% të adoleshentëve hispanikë dhe 57% të adoleshentëve të bardhë. Adoleshentët hispanikë kanë gjithashtu më shumë gjasa të përdorin shërbimin e mesazheve WhatsApp, i cili është në pronësi të Meta, krahasuar me pjesën tjetër.

cnbc.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0