Një lëvizje e re e Facebook për të kthyer të rinjtë në aplikacion

Një lëvizje e re e Facebook për të kthyer të rinjtë në aplikacion


Facebook është i vendosur të kthejë të gjithë të rinjtë në aplikacion dhe për këtë ka menduar një zgjidhje: Muzikën.

Gjigandi i rrjeteve sociale po krijon një aplikacion të pavarur për video muzikore.

Facebook e ka emërtuar këtë operacion “Lasso”. Aplikacioni do të hapet në të gjithë ekranin dhe është i dedikuar vetëm për të rinjtë, i ngjashëm me aplikacionin Musical.ly.

Lexoni: Facebook prezanton më në fund funksionalitetin e shumëpritur nga të gjithë

“Ajo që ju intereson më shumë të rinjve të sotëm është të jenë cool, diçka që Facebook nuk e ofron,” thonë burimet.

Që prej vitit 2016, gjigandi i rrjeteve sociale ka synuar të ketë një aplikacion dedikuar muzikës, dhe mesa duket lëvizjet e fundit e kanë nxitur më shumë krijimin e tij.

Lexoni: Risia e Facebook, po sfidon dhe televizionet

Më herët këtë vit, Facebook filloi testimin e hapësirës së televizionit në app, ku çdo përdorues mund të postojë video nga jeta e tij.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0