Risia e Facebook, po sfidon dhe televizionet
Përditësuar së fundmi: 30/08/2018

Risia e Facebook, po sfidon dhe televizionet

Share
nga Neada Muçaj
Gus 30, 2018

A keni vënë re së fundmi një ndryshim në Facebook? Një ikonë të vogël ekrani në shiritin e opsioneve? Është pikërisht ajo që mendoni, ekrani i Facebook.

Çdo risi në botën dixhitale, po na bën t’i themi mirupafshim televizionit. Ndoshta kemi kohë që e kemi bërë.

Quhet “Facebook Watch”, shërbimi i transmetimit të videove i rrjetit social, i cili është shtrirë në mbarë botën, më shumë se një vit pas lançimit të tij në Shtetet e Bashkuara.

Përdoruesit do të mund të zgjedhin nga një gamë e gjerë shfaqjesh, qoftë nga markat më të njohura, ashtu edhe nga debutues, e kanë gjithashtu mundësinë të shohin klipe, të cilat i kanë ruajtur nga ndërfaqja e lajmeve “News Feeds”.

Firma planifikon gjithashtu t’u lejojë të gjithë krijuesve të shfaqin edhe publicitete, për sa kohë që përmbushin disa kushte të caktuara. Të ardhurat do të ndahen 55 % për krijuesit dhe 45% për Facebook-un.

Për një kohë shumë të gjatë, YouTube kishte monopolin e videove në internet kur ishte fjala për t’u ofruar krijuesve një mënyrë për të fituar para nga reklamat. Mesa duket Facebook po rikthehet fuqishëm në mënyrë të zgjuar.

/BBC