Ka ardhur koha që kompanitë duhet t'i shpëtojnë tiranisë së algoritmeve - Business Magazine Albania

Ka ardhur koha që kompanitë duhet t’i shpëtojnë tiranisë së algoritmeve

Ka ardhur koha që kompanitë duhet t'i shpëtojnë tiranisë së algoritmeve. Ja pse

A po e vështirësojnë mediat sociale aftësinë e kompanisë suaj për të diferencuar veten dhe për të fituar klientët?

Ndërsa platforma të tilla si Instagram dhe TikTok mund të jenë jetike për bizneset që të gjejnë audiencë dhe të rriten, shtrirja e tyre vjen me një anë negative: Kompanitë mund të ndjejnë presion për të përshtatur markën e tyre me tendencat në internet. Kjo mund të çojë në humbjen e dukshmërisë së fituar me vështirësi nëse algoritmi i një platforme ndryshon.

Në librin e ri Filterworld, Kyle Chayka zbulon se si algoritmet e krijuar nga kompanitë e Big Tech kanë ndikuar në çdo aspekt të jetës sonë. Dëshironi t’i çoni klientët në kafenenë tuaj? Hapësirat me llamba të varura, dru të papërpunuar dhe qoshe të ndriçuara nga dielli duken tërheqëse në Google, gjë që mund të rezultojë në më shumë trafik. Rezultati është një homogjenizim i dizajnit dhe kulturës. Gjithçka, nga paraqitjet e dyqaneve te pjatat e restoranteve, kalohet përmes asaj që Chayka e quan një “formë fizike të optimizimit të motorit të kërkimit”.

Lexo edhe:Cyber Morfosis, startupi fitues i WSC Albania, kontraktohet nga Easy Pay

Në një intervistë me Inc. Chayka foli për presionin që ndjejnë bizneset e vogla për t’iu përgjigjur tekave të algoritmeve  dhe pse ai e sheh atë si një strategji humbëse në fund.

Ju përshkruani një fenomen që e quani AirSpace, në të cilin bizneset përputhen me estetikën dominuese në platforma si Instagram dhe Airbnb. Si lindi?

Udhëtova shumë për punë dhe fillova të vërej se në çdo qytet ndërkombëtar kishte gjithmonë një lloj kafeneje gjenerike me një hapësirë minimaliste, dru të rikuperuar, wi-fi, bukë me avokado dhe latte art. E preka termin AirSpace për t’iu referuar homogjenitetit të këtyre hapësirave që ishin krejtësisht të shkëputura gjeografikisht, por ishin të lidhura nga kjo gjeografi e re që po vija re në platformat digjitale. Të gjitha këto kafene dukeshin njësoj sepse po ndiqnin njëra-tjetrën në Instagram, duke kopjuar estetikën e njëra-tjetrës dhe duke ndjekur stilin gjenerik që përfundoi duke u promovuar në prurjet algoritmike të Instagramit. Bizneset janë vërtet të detyruara të lëvizin nëpër këto platforma sepse aty janë konsumatorët. Furnizimet dhe rekomandimet algoritmike formojnë kaq shumë vendime financiare të konsumatorëve nga cili restorant porosisim ushqim, deri në vendin ku marrim ambiente me qira.

Si po ndikon kjo në strategjitë e marketingut?

Interneti është mbingarkuar aq shumë nga rekomandimet saqë ju ose përshtateni me to ose nuk mund të arrini audiencën tuaj. Nuk ka asnjë alternativë tjetër përveç pagesës së Instagramit që fjala juaj të arrijë tek audienca e snynuar. Duhet të përshtateni me Google SEO në mënyrë që të zbuloheni në internet. Shumë reklama të synuara janë vërtet të këqija sepse mbështeten shumë në arritjen e njerëzve që mendoni se do t’ju pëlqejnë gjëja juaj. Për mua, mënyra më e mirë për ta bërë këtë është të përdorësh furnizimin algoritmik për të treguar atë që është e mirë për biznesin ose produktet tuaja, në vend që të përpiqeni të luani me sistemin.

Lexo edhe:Biznesi i blerjeve luksoze që nis me $1,000 në muaj, Long Story Short

“Cookies” të palëve të treta po hiqen gradualisht. A do të ndikojë kjo në targetim?

Furnizimet algoritmike bazohen vërtet në mbikëqyrjen e të dhënave. Të gjitha funksionojnë sepse këto platforma mund të shikojnë çdo veprim që bëjmë, gjithçka që klikojmë ose në TikTok, çdo video në të cilën ju madje ndaloni për një mikrosekondë kohe. Ka filluar të jetë më e vështirë për ta bërë këtë. Në libër, unë argumentoj se ky ekosistem duhet të prishet. Është bërë shumë dërrmuese, shumë mbytëse dhe shumë manipuluese për konsumatorin. Ka një neveri që ndodh në anën e konsumatorit kur diçka është shumë e optimizuar për një furnizim. Ne po largohemi nga fjala filtër pjesërisht sepse konsumatorët janë të lodhur nga mënyra se si funksionojnë gjërat dhe gjithashtu për shkak të ndryshimit të rregullave të mbrojtjes së të dhënave. Unë mendoj se në fakt do të ishte një gjë e mirë nëse bizneset mund të kenë akses pak më pak në të dhënat e konsumatorëve të tyre. Të detyron të gjesh hapësira ku reklamimi është më i rëndësishëm.

Kompanitë e mëdha të teknologjisë ndryshojnë algoritmet e tyre gjatë gjithë kohës. Si merren kompanitë me këtë?

Një mesazh i madh nga kompanitë e mediave sociale ishte se nëse ndërtoni një bazë fansash në një platformë, do të keni akses në to. Kjo doli të ishte një lloj gënjeshtër. Instagram, për shembull, e bëri shumë më të vështirë arritjen e të gjithë ndjekësve tuaj. Nga mesi deri në fund të viteve 2010, ju mund të krijonit një grup në Facebook dhe të arrinit shumë mirë për një kohë. Më pas Facebook i eleminoi dhe ju duhej të paguanit për një promovim për ata njerëz që kishin shprehur tashmë interes.

Ka shumë presion për të vazhduar me algoritmin, që me të vërtetë do të thotë të vazhdosh me tendencat dhe formatet që janë të suksesshme në platformë. Shumë njerëz ndërtuan bizneset ose audiencat e tyre në Instagram kur bëhej fjalë për foto të palëvizshme.

A ka ndonjë biznes që zbuluat që mund të lulëzojnë pa luajtur këtë lojë?

Për mua shembulli më i mirë i kësaj ishte një kafene në Kioto. Rokuyosha kishte qëndruar me vendosmëri i njëjtë që nga viti 1950. Mendoj se ky lloj i të menduarit afatgjatë dhe autenticiteti afatgjatë është rruga më e mirë për të dalë nga situata në të cilën ndodhemi.

Problemi me të cilin u përballëm vitet e fundit është se të gjithë ndoqën shkallëzueshmërinë mbi gjithçka tjetër, sepse është kaq e lehtë: Mund të synoni më shumë njerëz, mund të shpenzoni më shumë për reklama, mund të bëni më shumë tregti elektronike. Ekziston ai tundimi për t’u rritur me të vërtetë shpejt, ndërsa unë mendoj se rritja e ngadaltë e qëndrueshme për një afat të gjatë është shumë më e mirë për shumicën e bizneseve.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0