Një konkurencë e shëndetshme në punë mund t’ju bëjë më të suksesshëm - Business Magazine Albania

Një konkurencë e shëndetshme në punë mund t’ju bëjë më të suksesshëm


Të kesh miq në punë është diçka e mrekullueshme – kolegët me të cilët jeni të afërt mund të sigurojnë mbështetje të paçmueshme dhe të kuptojnë raportin në vendin tuaj të punës në një mënyrë që personat e tjerë nuk munden. Por ka edhe diçka për ata që janë rivalët tuaj në zyrë, njerëzit që ne i shohim si konkurrentët tanë. Adam Grant shkroi në New York Times, edhe pse “i shohim shpesh si armiq, rivalët tanë mund të jenë aleatët tanë më të mëdhenj”.

Lexoni: Mbi-kualifikimi, një fenomen i tregjeve me konkurencë të lartë

BusinessMag në këtë artikull ju sjell disa nga mësimet më të rëndësishme që ju mund të mësoni nga rivalët tuaj në vendin e punës.

Mësoni se çfarë po bëjnë ata për të pasur sukses

“Fillimisht, unë e konsiderova rivalitetin e punës si diçka toksike. Megjithatë, kuptova se ishte një mentalitet disfatist. Ndërsa fillova të shihja anën pozitive të marrjes së tyre në ekip, kuptova se pse ata duhet të konsideroheshin si rivalë dhe fillova të mësoja nga pikat e forta dhe dobësitë e tyre. Përgjigjet e mbledhura më ndihmuan në miratimin e strategjive që më bënin më efikas dhe efektiv si një lojtar i ekipit përmes proceseve të kreativitetit, inovacionit dhe të menduarit kritik. U bëra më e prirur për të arritur qëllimet personale dhe të biznesit me çdo projekt të ekipit që unë isha e përfshirë. Përfundimisht, kam fituar përparësi konkurruese.”

– Theresa R. Fianko, marketing, Dubai.

Qartësoni qëllimet tuaja

“Një nga mësimet më të mëdha që mësova nga një punonjës rival ishte që të reflektoja për një moment dhe të kuptoja pse kisha nevojë që të krahasohesha me ta. Kam zbuluar se kur dikush nxit ndjenjën e konkurencës ose zilisë, ka diçka brenda meje, që unë të kuptoj se ku dëshiroj ta kem këtë konkurencë edhe në jetën time. Është një mënyrë e shkëlqyer për mua të shikoj situatën time dhe të përqendrohem në fushat që mund të përmirësoj.”

– Nicole Michalski, strateg, autor dhe folës, Alberta, Kanada

Gjeni një interes të përbashkët dhe bashkoni forcat

“Gjeni një element me interes të përbashkët, pastaj sugjeroni një veprim të përbashkët që mund të sjellë përfitim për të dy palët. Gjithashtu vini re se një veprim i tillë i përbashkët midis aleatëve të papritur do të rritë kredibilitetin tuaj personal dhe do t’ju bëjë më interesant.”

– Kare Anderson, folëse dhe autore, Sausalito, CA

Merrni feedback nga rivali juaj

“Unë dikur kisha një koleg që dukej se nuk pajtohej me gjithçka që propozoja. As unë nuk impersionohesha me shumicën e ideve të tij. Atje ishim të barabartë dhe të dy u vlerësuam shumë brenda organizatës sonë. Një ditë kuptova se sjellja e tij ndaj ideve të mia ishte një mënyrë e shkëlqyer për të fituar qartësi. Ne të dy iu drejtuam grupeve të ndryshme të interesit. Nëse i kam sjellë atij një ide dhe ai e urrente atë, do të thotë se ‘grupi im’ ndoshta do ta donte këtë. Ky reagim “negativ” u bë një nga udhëzimet më të dobishme që mora dhe më shtyu të bëja një punë edhe më të mirë.”

– Margaret Meloni, Ph.D., autore, Long Beach, CA

Lexoni: Bëj një sipërmarrje inovative!

Mos harroni të kujdeseni për veten tuaj

“Vetëkujdesja ndihmon produktivitetin më shumë se sa mendoni. Rivalja ime më mësoi se kujdesi për veten nuk është diçka egoiste, në fakt më ka ndihmuar të bëhem punonjës më i mirë. Unë nuk jam më aq i lodhur apo i irrituar që kur arrita të marr më shumë kohë nga puna për veten time. Unë jam në gjendje të ndihmoj më shumë njerëz kur ndihem i kënaqur dhe i rifreskuar.”

– Brandi Lewis, këshilltar profesional i liçencuar, Charlotte, NC

burimi: thriveglobal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0