Mbi-kualifikimi, një fenomen i tregjeve me konkurencë të lartë

Mbi-kualifikimi, një fenomen i tregjeve me konkurencë të lartë


Në shumë vende të zhvilluara, një pjesë e mirë e forcës punëtore është përgatitur dhe edukuar përtej asaj që nevojitet për punën e tyre. Mbi-kualifikimi ka ardhur në rritje në vitet e fundit dhe ka tendencën të promovohet më shumë në tregje ku konkurenca është dhe më e lartë. Edhe pse efektet mund të jenë pozitive sepse punonjësit performojnë në një nivel më të lartë, mund të sjellë kërkesë për paga më të larta, zvogëlim të kënaqësisë dhe një mundësi më të madhe të largimit të punonjësve nga organizatat.

Të dhënat e OECD tregojnë se mbi një e treta e emigrantëve të punësuar në vendet e tij anëtare dhe në Europë janë të mbi-kualifikuar. Pjesa e punonjësve të huaj të mbi-kualifikuar dallojnë midis vendeve të ndryshme dhe sidomos në Europën Jugore.

Greqia (60.7%), Spanja (53.6%) dhe Italia (51.7%) janë shembujt e parë të vendeve të Europës Jugore ku popullsia e huaj (edhe me vendlindje në këto vende) ka një shkallë më të lartë mbi-kualifikimi krahasuar me vendasit. Ndërkohë që Koreja e Jugut ka një fuqi punëtore të mbi-kualifikuar vendase me mbi 60%, fuqia punëtore e lindur jashtë vendit ka një shkallë më të lartë të mbi-kualifikimit në 74.5%. Hendeku është shumë më i vogël në Shtetet e Bashkuara dhe në Meksikë, ku punëtorët vendas dhe të lindur jashtë vendit kanë po ashtu tendencën të jenë të mbi-kualifikuar.

/Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0