Millenials zgjedhin punën dhe arsimin, jo më martesën dhe fëmijët - Business Magazine Albania

Millenials zgjedhin punën dhe arsimin, jo më martesën dhe fëmijët


Millennials në Shtetet e Bashkuara kanë një grup vlerash të ndryshme në lidhje me temat sociale dhe ekonomike sesa gjeneratat para tyre, sipas një raporti të ri nga Census Bureau të SHBA.

Raporti krahasoi të dhënat për marrëdhëniet, arsimin dhe arritjet ekonomike të amerikanëve modernë të moshës 18-34 vjeç me ato të të njëjtit grupmoshë në vitin 1975.

“Çfarë duket qartë është se sot të rinjtë duken ndryshe nga gjeneratat e mëparshme në pothuajse çdo aspekt: ​​në edukimin që kanë, përvojat e tyre të punës, kur fillojnë një familje dhe madje edhe me jetën që bëjnë,” thuhet në raport. “Nuk është për t’u habitur që kur prindërit kujtojnë histori nga rinia e tyre, ata po kujtojnë se sa të ndryshme ishin përvojat e tyre.”

Lexoni: Përtej shpërblimeve dhe përfitimeve: Çfarë e bën një kompani vërtet të mirë?

Shumica e të rinjve tani besojnë se arsimi dhe arritjet ekonomike janë pjesë jashtëzakonisht e rëndësishme e moshës madhore dhe më shumë se gjysma, 55%, besojnë se martesa dhe të kesh fëmijë nuk është shumë aq e rëndësishme.

Ky mentalitet ndryshon nga vlerat e 40 viteve më parë. Në vitin 1975, 8 në 10 persona martoheshin në kohën kur mbushnin 30 vjeç. Tani, 8 në 10 persona martohen në kohën kur mbushin 45 vjeç.

Edhe femrat e reja, sipas të dhënave po ndjekin të njëjtën rrugë. Në 40 vitet e fundit, femrat kanë arritur “përfitime të konsiderueshme ekonomike” dhe përparojnë me punësimin, ndërsa bashkëmoshatarët e tyre meshkuj kanë pësuar rënie. Vetëm 14% e femrave të reja moderne janë shtëpiake në ditët e sotme, krahasuar me 43% të tyre në vitin 1975.

burimi: TIME

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0