Miliarderi që dëshiron të vdesë i varfër, dhuroi të gjithë pasurinë e tij

Miliarderi që dëshiron të vdesë i varfër, dhuroi të gjithë pasurinë e tij

Miliarderi

Charles “Chuck” Feeney, 89 vjeç, miliarderi dhe bashkëthemeluesi i gjigandit me pakicë Duty Free Shoppers, i ka dhënë për bamirësi të gjitha paratë e tij. Atij nuk i ka mbetur asgjë dhe nuk mund të ishte më i lumtur se kaq.

Feeney e themeloi Duty Free Shoppers me Robert Miller në vitin 1960 dhe grumbulloi miliarda para, ndërkohë që jetonte duke kursyer jashtëzakonisht shumë, në një apartament modest në San Francisco. Në një artikull të Forbes, Feeney cilësohet si James Bond i Filantropisë, për shkak të bamirësive të tij sekrete.

“Kemi mësuar shumë. Do të donim të bënim gjërat ndryshe, por jam i kënaqur. Më vjen mirë që e plotësova këtë qëllim timin teksa jam gjallë. Falenderoj të gjithë ata që iu bashkuan udhëtimin tim. Dhe për ata që më pyesin për filozofinë time ‘Jep sa je gjallë’: Provojeni, do t’ju pëlqejë.” – tha ai për Forbes.

Gjatë katër dekadave të fundit, Feeney ka dhuruar më shumë se 8 miliardë dollarë për bamirësi, universitete dhe fondacione në të gjithë botën përmes fondacionit të tij, Filantropitë e Atlantikut. Shumica e bamirësive janë dhënë në mënyrë anonime.

Bujaria dhe investimet e tij të shumta ndikuan Bill Gates dhe Warren Buffett për të filluar Giving Pledge në vitin 2010 – një fushatë që ka për qëllim të bindë njerëzit më të pasur për të dhënë të paktën gjysmën e pasurisë para vdekjes.

Feeney dhuroi shuma të majme parash, si për shembull 270 milionë dollarë për modernizimin e kujdesit shëndetësor në Vietnam, 3.7 miliardë shkuan për arsimin, më shumë se 870 milionë për të drejtat e njeriut dhe ndryshimet shoqërore, 62 milionë për grante për heqjen e dënimin me vdekje në SHBA, 76 milionë për fushatat bazë për Obamacare (ligj i miratuar që i siguron të gjithë amerikanëve të kenë akses te sigurimet shëndetësore), 700 milionë për shëndetin, 176 milionë për Institutit Global të Shëndetit të Trurit në Universitetin e Kalifornisë etj.

Më 14 shtator të këtij viti, Feeney përfundoi misionin e tij prej katër dekadash dhe nënshkroi dokumentet për të mbyllur Filantropitë e Atlantikut.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0