Suela Bala, filantropja që dërgoi bibliotekën në fshatra - Business Magazine Albania

Suela Bala, filantropja që dërgoi bibliotekën në fshatra


 

Dashuria për librin dhe nismat që mori në këtë drejtim e kanë futur Suela Balën mes filantropëve shqiptarë. Asaj iu dha këtë vit çmimi i Filantropisë për Individin, nga Partnerët Shqipëri. Motivacioni ishte, “Për mbështetjen e dhënë në zhvillimin dhe promovimin e vlerave edukuese dhe kulturore, e veçanerisht si nismëtare e nismës “Bibkioteka Lëvizëse”, në Lezhë.

Kur nisi punën në Bibliotekën e Lezhës, studioi në fillim shkollat. Nga 40 prej tyre në të gjithë rajonin, vetëm 7 ishin në qytet. Suela Bala e kuptoi se pjesa më e madhe e lexuesve të vegjël nuk kishin akses tek libri. Ndaj vendoset në kërkim të një zgjidhjeje.

Biblioteka e lëvizshme, falë nismës së saj dhe mbështetjes që pati, u bë shpejt shembulli frymëzues. Nga biblioteka shëtitëse, një praktikë unike në Shqipëri, në vetëm dy vite, u lexuan mbi 200 mijë libra, te mbi 2000 fëmijë.

Lexo: Shpallen fituesit e Çmimeve të Filantropisë 2019

Bashkë me kolegët e saj Suela vendos të angazhojë komunitetin, të dhurojë libra për fëmijë. Bashkëpunimi me institucionet kombëtare dhe ndërkombëtare mundëson që biblioteka të shkojë nëpër fshatra. Krahas shfletimit të librit, fëmijët do të miqësoheshin në distancë me dhuruesit e librave, emrat e të cilëve ishin në kopertinë.

Që me shpërndarjet e para Suela shikon etjen e fëmijëve për të lexuar. Mbërritja e librit në fshat ishte një ngjarje për ta.

Me buzëqeshje në fytyrë e dhembshuri në zemër, Suela shijon momentet e hapjes së menjëhershme të librit nga fëmijët në zonat më të izoluara të Lezhës. Kjo nismë e Suelës, mori vëmendje mbarë kombëtare. Ndaj më vonë, Suela bëhet pjesë e lëvizjes kombëtare, “Takim me Librin”.

Një takim që nis në shkolla, qendra për fëmijë, teatro, në ditë jave, por edhe në fundjava.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0