Nga tollonat për bukë, në miliarder: Mendja hebraike e Jan Koum pas WhatsApp - Business Magazine Albania

Nga tollonat për bukë, në miliarder: Mendja hebraike e Jan Koum pas WhatsApp

WhatsApp

Jan Koum është historia tipike e suksesit. Miliarderi ukrainas ishte mendja prapa WhatsApp, aplikacioni i mesazheve, pasi bashkëthemeloi aplikacionin më të njohur të komunikimeve të mesazheve.

Ndërsa Koum dikur qëndronte në radhë për tollona ushqimore, ai tani vlen 10.8 miliardë dollarë. Hebrenjtë kudo në botë e konsiderojnë WhatsApp -in si një mjet të rëndësishëm në jetën e tyre.

Miliarderi ukrainas e filloi jetën e tij jashtë Kievit dhe u nis për në Kaliforni mes një gjendjeje shqetësuese sociopolitike në rajon, si dhe antisemitizmit në rritje.

Ai fillimisht u refuzua të punonte për Facebook. Sapo Apple lançoi App Store, ai mendoi për WhatsApp, por ishte shumë ndryshe nga ajo që është sot: atëherë ishte thjesht një platformë e statuseve të përdoruesve.

Lexo: WhatsApp arrin dy miliardë përdorues në të gjithë botën

Disa përdorues shkarkuan versionin fillestar dhe e përdorën atë për të ndarë statuset, të cilat do t’u dërgoheshin kontakteve të tyre. Kjo u zhvillua në një formë komunikimi, pasi njerëzit filluan të bisedonin mbi statuset në një opsion “përgjigje”. Së shpejti, ajo ishte një platformë e mesazheve të çastit që tërhoqi botën nga stuhia.

Ai e shiti platformën në 2014, e cila tani regjistron mbi 2 miliardë përdorues në Facebook për 22 miliardë dollarë. në para dhe aksione. Ai themeloi Fondacionin e Familjes Koum, i cili punon kryesisht si një sipërmarrje filantropike. Sipas Jewish Insider, fondacioni dhuroi mbi 19 milionë dollarë për kauzat hebraike.

Izraelisot

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0